Hej amino'er, webbureauer, reklamebureauer etc. Jeg er færdigudlært multimediedesigner primo juni 2011. I den anledning, søger jeg et relavant studiejob/fuldtidsjob hos webbureauer, reklamebureauer etc. Jeg tilbyder mig selv på en prøve periode på 1 måned. Om Mig Jeg hedder Nils Pedersen, jeg er 22 år gammel og læser multimediedesign på 4. semester på Univercity College Nordjylland i Aalborg, færdigudlært primo juni 2011. Jeg er en ung, engageret, fleksibel og hurtigt tilpassende medarbejder, der ønsker at komme ud i den virkelige verden og prøve mine kvalifikationer/erfaring af. Tildagligt arbejder jeg som freelance web/grafisk designer, og har gjort det i snart 7 år. Jeg nyder at arbejde med kunden fra start til slut. Mine kvalifikationer ligger i web/grafisk design, udvikling af hjemmesider (front-end), seo og sociale medier. Jeg har bl.a. erhvervet erfaring fra tidligere jobs hos: HootSuite, Vancouver, Aarhus Stiftstidende, Consumerbiz ApS i Vejle, Guava Communications A/S i Aarhus med flere, samt en del erfaring med freelance jobs. Jeg søger en fuldtidsstilling, hvor der er gode udviklings-muligheder, spændende projekter, et godt team hvor jeg kan sidde med selvstændige opgaver, eventuelt med lidt vejledning på, men også arbejde sammen med andre kollegaer. Af natur, er jeg vandt til at håndtere mange bolde i luften, overholde deadlines samt er engageret i form af at lære nye ting og udfordre mig selv. Mit Resume kan downloades her Håber at høre fra jer. |
Hej Niels
Det er da en fornøjelse at se, at du som jobsøgende her på Amino har gjort dig nogle tanker om dine kompetancer, og hvordan du bruger dem fremadrettet. Der er ikke nogen der kan være i tvivl om hvad du vil.
Der er desværre alt for ofte mange, der ikke i samme grad som dig bruger tid på at lave et godt stykke forarbejde på jobsøgning og CV.
Held og lykke med jobsøgningen, den skal nok give pote.
Mvh. Allan
PS. Jeg har sendt dig en PM