Stoneware har en opgradering til en NY version liggende og rumle som en betaversion (snart gennem et lille år) og den har efterhånden opnået at gennemleve 14 betaversioner - så den er helt stabil og testet af. Så det er den endelige afpudsning og Steen´s manual-skrivning, der nu ventes på Af nye ting og sager i version 3 - kan nævnes at der kommer den længe savnede Dækningsbidragsvisning på faktura-billedet inden bogføring af en sådan. (i såvel Professionel som Enterprisen). I Enterprisen kommer der så et Aktivitets-modul; hvori man kan oprette enkeltstående eller gentagne Aktiviteter. Disse Aktiviteter kan man bestemme skal være fakturérbare - når de er vel overståede. Så trækkes indholdet over i Ordre/Faktura-modulet til genbrug. Mens man går og venter herpå - kan man få vist Aktiviteten i en flydende kalender, der så kan hjælpe med at holde styr på eens tid. ...... så jo, der er mange spændende ting at checke af i Beta´en. Stoneware har ikke noget "åbent" tilgængeligt link til download af betaen. Jeg må ikke lave et sådant for Stoneware på min hj,side. Af hensyn til at brugeren skal være ekstra omhyggelig med sikkerhedskopiering, at der ikke er garanti og supportaftaler ikke gælds osv..... så skal jeg have fat i hver enkelt bruger og betyde ham/hende de her ting,..... og høre en viljeserklæring om, at det skal man nok tage sig i agt. Herefter kan du få et hint til et skjult link, hvorfra SummaSummarum3 - beta14 ..(eller senere beta udgaver) ...... kan hentes. Og så er det jo bare med at afprøve de nye features for at se om det vil være den beherskede opgraderingspris værd. (intet om ny pris endnu....). Man kan se hvorledes den nye version fungerer på en Flash film som jeg har liggende på et link på denne side: http://www.ivaerksaet.dk/nyheder.html Et kursus på 4 timer i de nye faciliteter afholder jeg lørdag den 24 marts kl 10 til 14 i Aalborg. Find oplysninger herom på den samme side under knappen Undervisning. .... ses - eller ring/mail til mig såfremt interesse haves |
SummaSummarum version 3 - kommer engang foråret 2007 Se en Flash-film om nye features
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)