Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SummaSummarum version 3 - kommer engang foråret 2007 Se en Flash-film om nye features

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Stoneware har en opgradering til  en  NY version liggende og rumle  som  en betaversion (snart gennem et lille år)  og  den har efterhånden opnået at gennemleve 14 betaversioner -  så  den er  helt stabil  og  testet af.  Så  det  er  den endelige afpudsning og  Steen´s manual-skrivning, der nu ventes på

Af nye ting og sager i version 3 - kan nævnes at der kommer  den længe savnede Dækningsbidragsvisning på faktura-billedet  inden bogføring af en sådan. (i såvel Professionel som Enterprisen).

I Enterprisen  kommer  der  så  et Aktivitets-modul;  hvori man kan oprette  enkeltstående eller gentagne Aktiviteter. Disse Aktiviteter kan man bestemme skal være fakturérbare - når de er vel overståede. Så trækkes indholdet  over i Ordre/Faktura-modulet  til  genbrug.  Mens  man går og venter herpå - kan man få vist Aktiviteten i en flydende kalender,  der så  kan  hjælpe med  at holde styr på  eens tid.

...... så jo, der er mange spændende ting  at  checke af i  Beta´en.  Stoneware har ikke noget  "åbent" tilgængeligt link til download  af betaen.  Jeg må ikke lave et sådant  for Stoneware  på  min  hj,side.   Af hensyn til  at  brugeren skal være ekstra omhyggelig med sikkerhedskopiering, at der ikke  er  garanti og supportaftaler ikke gælds   osv.....  så  skal jeg  have fat i hver enkelt bruger og  betyde ham/hende de her  ting,.....   og høre  en  viljeserklæring  om, at  det skal man nok tage sig i agt.  Herefter  kan du  få  et hint  til  et  skjult  link,  hvorfra  SummaSummarum3 - beta14 ..(eller senere beta udgaver)  ......  kan hentes.  Og så  er det jo  bare med at afprøve de nye  features  for at se om det vil være den beherskede opgraderingspris  værd.  (intet om  ny pris endnu....).

Man kan se hvorledes  den nye version fungerer  på  en  Flash film  som  jeg har liggende på  et  link på denne side:  http://www.ivaerksaet.dk/nyheder.html

Et kursus på  4 timer i  de  nye faciliteter  afholder jeg  lørdag den 24 marts kl 10 til 14   i Aalborg.  Find oplysninger  herom  på  den samme side under knappen Undervisning.

....  ses -  eller ring/mail  til mig  såfremt  interesse haves

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)