Desuden er en god database-struktur langt vigtigere for en applikation end client-side scripting.
Sikke da en fis i en hornlygte :-)
Begge dele er nøjagtig lige vigtige og begge dele kan undværes i en applikation afhængig af hvordan arkitekturener struktureret.
Det der lyder lidt som sælgeren der siger til udvikleren at hvis der ikke fandtes sælgere fik ingen i virksomheden løn. ;-)
Hvordan du vil undvære en database i en applikation som kræver en database, tør jeg ikke spørge om. Selvfølgelig erstatter den ene ikke den anden, det har jeg aldrig påstået.
Men hvor dårligt kodet JS kan udskiftes forholdvist nemt og billigt, og sjældent har den store effekt på en applikations præstation, så kan en dårligt struktureret database være lig med dens død.
Og hvordan en virksomhed betaler løn uden at sælge noget, har jeg hellere ikke fantasi til at forestille mig.
Der er ikke jQuery specifikke kurser.. I hvertflad ikke som er godkendt af a-akassen?!
Derfor har du alle muligheder for at sidde der hjemme, og lærer det den vej igennem som alle andre har gjort, og der er net.tutsplus.com en fantastisk resource.
Der er MANGE videoer om jquery, mener endda at der er en serie som hedder jQuery from scratch..
Det eneste krav a-kassen har er at de max må koste 3.500,-
Sådan havde de det bestemt ikke i min tidl. a-kasse (aak). Der krævede de også at kurserne var særligt godkendte.
Som jeg skrev i en post helt i starten af tråden, findes der en hjemmeside med en oversigt over alle de kurser som er godkendt. http://www.kurserforledige.com/