Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hus med lager eller tilbygninger, nedlagt landbrug eller lignende i Jylland

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 04:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg søger et nedlagt landbrug med f.eks et maskinhus, eller stalde, hvor der er mulighed for at lave lagerplads. Det kunne være nogen på amino havde noget, eller kendte nogen. Det skal helst være omkring et af disse områder, og jeg leder efter noget der ikke er for dyrt, og det siger så også sig selv, at det ikke behøver ligge 3 km. fra Århus. Leje vil også have stor interesse. Det må gerne ligge i Viborg, Randers, Århus, Skanderborg, Silkeborg, Kjellerup, Hobro, Horsens, Herning området. Dvs midt og østjylland har størst interesse. Jeg er ikke bleg for at lave lidt arbejde i forbindelse med leje eller køb, hvis det er noget der kunne indgå i handel eller leje. Jeg er uddannet landmand, så kan lidt af hvert, men har de sidste 4 år, boet 2 i USA og arbejdet med salg på internet siden jeg kom hjem.

Hvis der er nogen der har noget der står tomt, eller kender nogen der har, vil jeg meget gerne kontaktes på kristian.pedersen@wondersoftheworld.dk

Det kunne iøvrigt også være en etage, eller halvt hus, bare der er mulighed for opmagasinering, og med betongulv eller lignende.

Billigt Hundeudstyr Online

Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
vi har en hal til udlejning på 728 m2. der er gode tilkørselsmuligheder og mulighed for varme. det er en rødstensbygning.  vi bor mellem vejle og Horsens.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)