Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratismagasin til de unge festaber!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Har puslet lidt med en idé til en folder/meget tyndt magasin, der skal henvende sig til alle unge festaber. Idéen er en folder med ugens/månedens forskellige events(fester) i byen.

Jeg står dog i problemet omkring afsætningen af denne folder? Hvor kan man give den til folk? Er det muligt at få aftaler med fx. bestemte 7/11 inden for et bestemt område?(bare et eksempel) og i så fald, hvad skal de have for det?
Som sagt er folderen gratis, så indtjeningen kommer fra de klubber/barer som folderen promoverer.

Alle svar vil hjælpe :)

Hilsen Christian

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 08:32

Skoler, haller, byen, div. steder hvor unge holder til...

Dog husk at det er forskelligt fra skole til skole hvilken politik de har med dette. Engang var skolerne ligeglade men lige nu er de meget OBS p ådette.

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 49
Fra  Greenberg & Son Skrevet kl. 09:38

Hej Christian,

Jeg syntes tanker er rigtig god og har du overvejet at bakke det op med en portal på nettet?

Jeg syntes det er oplagt på diskoteker, cafeer og kan du komme ind i f.eks. 7/11 er det jo godt tænkt.

Evt. kontakt elevråd på de forskellige skoler og så se om du kan få det den vej ind, for ellers er skolerne meget strikse omkring det.

God arbejdslyst!

//henrik

Greenberg & Son udfører kundeundersøgelser på små håndholdte terminaler.

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 14:18

Tak for de 2 gode svar.

Er i fuld gang og selvom i advarer mod skoler, vil jeg nu alligevel prøve at sælge folderen som "livsglæde til de unge i weekenden" istedet for som "fest, farver, druk og hor" :P
Ellers er jeg også i gang med kontakt af caféer

Christian

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)