Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugt bærbar søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Den unge dame her i huset har sparet sammen og nu vil hun købe en brugt bærbar. Hun skal bruge den til internet, spille på og lave lektier på – sikkert i den rækkefølge.


Er der nogen, der har et godt tilbud? I så fald hører vi gerne om det på butik@goaften.dk


Eller er der nogen der kan anbefale et godt sted, hvor vi kan købe en brugt bærbar uden at blive snydt?


På forhånd tak.


 


mvh. Bo Jensen


Butik Go’aften


www.goaften.dk


Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa
Det er faktisk mere en kommentar.
Hvis hun skal spille på computeren og bare vil spille nogle spil der er rimelig up to date (lad os bare sige udkommet for max. 1 år siden) så skal hun faktisk have en ret stor computer.
Jeg har en del forældre i min vennekreds der altid spørger mig om jeg ikke kan skaffe en gammel computer til børnenes spil, desværre må jeg altid sige at det lige er spil der afprøver computerens grænser i aller højeste grad og ikke fars excel og mors wor applikationer.
Så hvis du mener at hun gerne vil spille spil der er max 1 år gammel, skal den brugte kunne præster en del.
Især de bærbare bliver hurtigt dyr da man ikke rigtigt har lægget vægt på grafikkortene på dem, og dem der har et grafik kort man kan spille med koster selv som brugt hurtigt en bondegård.

Bare så din pige ikke bliver skuffet når hun har fat i en bærbar og ikke kan spille nyere spil.

Hilsen

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad søger I og hvad er prisklassen som I arbejder med.

 

Grunden til at jeg spørger er at nye bærbare PC''er starter ved 3999 og opefter og det at købe en brugt kunne sagtens modsvare det at købe den billigste nye.

 

Jeg kender flere som har ligget i niveauet 6-7.000 og der har vi med fordel købt Acer-Centrino-maskiner som model-mæssigt var ved at udgå og derfor nedsat med hvad jeg vurderer som 1000-1500 kr.

 

Check f.eks. disse.

 

Oversigt over Acer-maskiner:


 

Info om den billigste lige nu:


 

Info om den jeg ville anbefale til prisen:


 

Check evt. EDBpriser.dk for om denne forhandler er den billigste eller ej. Har dog handlet der 3-4 gange og dette er kørt til UG med X og O.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)