Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overfladebehandling af stål

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der mon en vis Amino, der kan guide mig i retning af et materiale, der kan bruges til overfldebehandling af stål (ikke rustfrit).

Pt. bliver vore emner varmgalvaniseret og det er fint. Vi vil dog frygtelig gerne kunne tilbyde en en anden farve, end den kedelige grå. Emnerne kan fortsat være galvaniserede under den farvede overflade bl.a. for at forhindre rust indefra.

Jeg har hørt om et materiale, som nogle bilfabrikanter sprøjter på deres lade i ladbiler og Pentagon skulle vist også være smurt ind i dette.

Hvad hedder materialet eller findes der et andet. Pulverlakering m.v. er udelukket. Det kan ikke holde til belastningerne.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 21:05
hej

en ret ide

jeg har fornyligt set et program på dicovery cannel med en gummi belægning der var ekstrem stærk som kunne holde til trykbølgen fra ret stor sprængning. De kom det på en del af en mug og efter sprængningen stod den behandlet mur intakt og den ubehandlet var blæst omkuld

Venligst

René Buch

Tilmeldt 9. Mar 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:06
hej Roscore

jeg arbejder en sted der hedder dai, hvor man overflade behandler aluminium og der har de flere forskellige farver. jeg ved ikke om det er sådan noget du søger, men bare en oplysning

hej fra jyden

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 18:26
Jeg søger udelukkende overfaldebehandling, der er egnet til stål.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)