Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Maskin, ingeniør, konstruktør ell. designer m. adgang til værksted

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du være med fra starten på en revolutionerende og indbringende ide ?

Når prototypen er færdig, fuldt funktionsdygtig og patentgodkendt er du 500.000 kr. rigere og samarbejdet behøver ikke nødvendigvis stoppe herefter. Jeg har allerede kunder til produktet såfremt det lykkedes, men skulle det mod min forventning vise sig, at vi ikke kan gennemføre ideen, har du kun mistet din forbrugte tid.

Som det er med alle gode ideer bliver man nødt til at holde kortene tæt til kroppen og da denne ide er helt enestående, ønsker jeg ikke at gå i detaljer, hverken produkt eller afsætningsmæssigt. Kort fortalt går ideen ud på, uden at have røbet for meget, at lave en slags mekanisk kobling. I denne kobling indgår flere mekaniske dele som rør, lejer, fjedre, tandhjul m.m.

Med hensyn til prototype kan denne størrelsesmæssigt udføres som en finmekanisk opgave på arbejdsbord niveau.

Jeg søger en iderig maskiningeniør/ konstruktør eller designer som selv har, eller har adgang til et mekanisk værksted med de værktøjer som anvendes til opbygning af prototype. Af værktøjer må som minimum indgå metal drejebænk og fræser.  Har du plastik støbemuligheder vil dette absolut være et plus, men jern, aluminium, messing og kobber er de primære materialer som indgår i bearbejdning af prototype.

Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Pænt goddag.

Jeg har et mindre rådgivende ingeniørfirma i Glostrup, med spidskompetancer indenfor mekanisk produktudvikling.

Se evt. www.sedk.dk

Jeg er interesseret i at høre nærmere om din ide´, evt. mødes & på længere sigt medvirke til realisering af produktet.

Jeg kan sende C.V., men det er langt lettere at vise nogle af de gennemførte projekter ved møde på kontoret. 

Svar bedes sendt til sedk@sedk.dk  eller pr. tlf 43 2 54 28

Mvh. Lars Stæhr

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)