Har kigget, og her er lidt du kan kigge på selv.
Købsflow:
Når jeg trykker på "Læg i kurv" så kommer der et vindue frem hvor jeg har 1-2 sekunder om at vælge om jeg vil gå til kassen, eller shoppe videre.. Sæt den timer til noget højere minimum 5 sekunder, ellers når jeg ikke at læse det og bliver forvirret.
I toppen ved kurven:
2 Vare(r) i kurven
I alt 230,00 kr
Fragt 39,00 kr
Der skal du enten ligge fragt ind i "I alt" eller omskrive til "I alt" til noget i stil med "Varekøb"
Jeg går til "Gå til kassen" nu får jeg en oversigt over mine køb, og skal trykke på "Gå til bestilling" her får jeg IGEN en oversigt, men samtidigt et checkout felt. Hvorfor ikke bare springe det første led over? Og så gå direkte til checkout? Du kan evt. på checkout siden sætte en knap der hedder "Shop videre" og så lave "Gå til betaling" til en grøn farve.
Fjern default fluebenet i "Tilmeld mig nyhedsbrevet" - Der er ingen grund til at forudvælge for kunden, medmindre at det gør flowet nemmere. Derimod skaber du sure miner hos kunden når de senere begynder at få nyhedsbreve, og ikke mener at selv have tilmeldt sig.
Design
Synes ikke at kurven står ordenligt. Jeg ville nok sætte den som en kasse samme sted, og så med "Gå til kassen" i boksen.
Det første der slår mig "Start din forårsrengøring" Sælger i både Ajax og klorin? Jeg blev forvirret, da titlen var kosmetik, hudpleje m.m.
Derudover synes jeg at hele toppen af siden ikke ser specielt godt ud.
For det første: "Log ind" og "Min konto" Det giver da sig selv, at jeg skal logge ind, for at jeg kan se min konto? Og "Kundeservice" vs. "Kontakt" er det ikke det samme tænker jeg? Fjern kontakt da denne ligger under "Kundeservice".
Sæt de to links op ved siden af kurven, og fremhæv kurven med en boks.
"GRATIS FRAGT på alle ordre over 700 DKK" Sæt en tegning af en lille bil ind ved siden af dit logo, og tekst dette her. Skriv det kortere f.eks. "Fri fragt ved køb over 700,-" Det gør også at dit logo kan gøres lidt større.