Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om nimen.dk?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har åbnet dørene til vores nye site. Vi er ved at loade rigtigt mange produkter ind. Men hvad synes i om designet?

http://www.nimen.dk/

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 17:32

Hej du ;o)

Folk forventer sgu et link. Hvis du vil have feedback fra så mange som muligt, så virker det lidt ligegyldigt fra din side, hvis du ikke smider et link, så husk endelig det...

Linkfix som snart ikke skulle være nødvendigt mere - http://www.nimen.dk 

Jeg synes at du skulle downloade e-pusher og læse den til at starte med. Der er nogle standard ting som du får at vide der.

http://www.e-pusher.dk/

Et par småting:

Hvorfor skriver du "new", når det er et dansk site?

Hvorfor har du ikke fjernet menu m.m., når man kommer til "kassen"?

Hvorfor kan man ikke betale med Amex og Diners?

Hvorfor kan man ikke, på forsiden, se hvilke kort du modtager.....over folden?

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 17:33
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:39

Hvejsel:

Vi har åbnet dørene til vores nye site. Vi er ved at loade rigtigt mange produkter ind. Men hvad synes i om designet?

Det er nemt og overskueligt. Men hvor er linket til Smileyordningen? For I har vel husket Fødevarestyrelsen eller?

Køb ren argan olie her

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 17:47

Hvejsel:

Synes faktisk rigtig godt om selve siden og dens funktioner. Jeg har ikke megen kritik af siden, men har dog lige en enkelt ting Wink

• Hvis det var mig, så flyttede jeg nok "indkøbskurven" over i menuen til venstre, nederst - men lige inden billedet med "Acne Complex Kit". Jeg synes at indkøbskurven forsvinder lidt oppe i højre hjørne af siden.

Dette er dog en lille ting, men ellers har jeg faktisk ikke rigtig noget.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 17:48

Har kigget, og her er lidt du kan kigge på selv.

Købsflow:

Når jeg trykker på "Læg i kurv" så kommer der et vindue frem hvor jeg har 1-2 sekunder om at vælge om jeg vil gå til kassen, eller shoppe videre.. Sæt den timer til noget højere minimum 5 sekunder, ellers når jeg ikke at læse det og bliver forvirret.

I toppen ved kurven:

2 Vare(r) i kurven
I alt 230,00 kr
Fragt 39,00 kr

Der skal du enten ligge fragt ind i "I alt" eller omskrive til "I alt" til noget i stil med "Varekøb"

Jeg går til "Gå til kassen" nu får jeg en oversigt over mine køb, og skal trykke på "Gå til bestilling" her får jeg IGEN en oversigt, men samtidigt et checkout felt. Hvorfor ikke bare springe det første led over? Og så gå direkte til checkout? Du kan evt. på checkout siden sætte en knap der hedder "Shop videre" og så lave "Gå til betaling" til en grøn farve.

Fjern default fluebenet i "Tilmeld mig nyhedsbrevet" - Der er ingen grund til at forudvælge for kunden, medmindre at det gør flowet nemmere. Derimod skaber du sure miner hos kunden når de senere begynder at få nyhedsbreve, og ikke mener at selv have tilmeldt sig.

Design

Synes ikke at kurven står ordenligt. Jeg ville nok sætte den som en kasse samme sted, og så med "Gå til kassen" i boksen.

Det første der slår mig "Start din forårsrengøring" Sælger i både Ajax og klorin? Jeg blev forvirret, da titlen var kosmetik, hudpleje m.m.

Derudover synes jeg at hele toppen af siden ikke ser specielt godt ud.

For det første: "Log ind" og "Min konto" Det giver da sig selv, at jeg skal logge ind, for at jeg kan se min konto? Og "Kundeservice" vs. "Kontakt" er det ikke det samme tænker jeg? Fjern kontakt da denne ligger under "Kundeservice".

Sæt de to links op ved siden af kurven, og fremhæv kurven med en boks.

"GRATIS FRAGT på alle ordre over 700 DKK" Sæt en tegning af en lille bil ind ved siden af dit logo, og tekst dette her. Skriv det kortere f.eks. "Fri fragt ved køb over 700,-" Det gør også at dit logo kan gøres lidt større.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 17:50

Har fjernet noget tekst.

Så ikke de solgte helsekost...

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 317
Fra  Projektledelsen Skrevet kl. 17:58

Jeg synes egentlig det ser indbydende ud. Har kun kigget på designet og synes, du skal få lavet et lækkert logo. Det vil løfte det en tand designmæssigt, og det vil være godt, tror jeg.

Held og lykke med det! Mvh Lise

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Entrepreneur - Jan:

Hvejsel:

Det er nemt og overskueligt. Men hvor er linket til Smileyordningen? For I har vel husket Fødevarestyrelsen eller?

Umiddelbart kan jeg ikke se at I er registreret hos Fødevarestyrelsen, hvorfor jeg på det kraftigste vil anbefale jer at lukke af for helsekost og fødevarer indtil det er på plads. Det kan blive ganske bekosteligt i bøde og skulle I nå at sende varer ud, så skal de alle tilbagetrækkes og I bliver listet med navns nævnelse online.

Det er simpelthen ikke besværet, umage og balladen værd. Og det er nok den dårligste måde man starter samarbejde med repræsentanten i sin fødevareregion på.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:12

Jeg synes, det er et flot layout/design.

Det kan virke lidt forvirrende, for tingene står temmelig spredt - nogle af de andre kommer allerede med forslag til, hvad der kan flyttes lidt rundt.

Det er en flot annonce, "Start din forårsrengøring", men det var det første, jeg så da jeg kom ind på siden, og jeg troede, at det handlede om salg af rengøringsartikler, wc-rens og så videre. Og det er vist ikke tilfældet...

Jeg vil derfor foreslå en anden annonce-tekst eller gøre det tydeligere, at det IKKE handler om wc-rens! :-)

Det er dobbelt-konfekt, at du har en blå menu-linje med hudpleje, hårpleje, kropspleje osv, og i venstre-panelet har en også huspleje, hårpleje og kropspleje. Samtidig har du lige over den blå menu-linje en linje med links til Logind, Min konto, Kundeservice, Kontakt os. Var det en ide at bruge flytte disse over i venstre-panelet og tilføje et link til Hjem/forsiden ? Jeg kan godt se, at venstre-panelet lige nu benyttes til shop, men man kan godt have shop sammen med de enkelte produkt-beskrivelser, og det har du jo allerede...

I venstre-panelet under shoppen er der et punkt, Hjælp, med 3 underpunkter. Nyheder hører for mig ikke sammen med Hjælp. Flyt det hen sammen Kontakt os. Der står også Kundeservice allerede, og måske skulle nogle af disse om-organiseres eller "fusioneres". Du har jo også Stil et spørgsmål.

Går jeg ind på Guides, lander jeg på en side med vejledning. Udmærket ide. Jeg ville nok lave en overskrift til siden.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)