Hej Henning
Ja, jeg synes, at teksten passer godt til billederne og din tekst ”..et lillefirma med stor rækkevidde”. Jeg kan godt lide det dobbelttydige i denne tekst, hvorfor bruger du den ikke under dit firmalogo?
De flotte billeder understreger, at man ikke behøver en adresse på første parket for at levere web ydelser.
Herunder er lidt konstruktiv input til, hvad jeg synes, du skal arbejde med.
Dine billeder på forsiden skifter alt for hurtigt. Det virker forvirrende, sæt hastigheden ned - mindst med det halve. Og brug samme skriftstørrelse og samme placering af teksten på billederne, så det ikke flimrer så meget ved skiftet.
Du har et 0, der er smuttet ind i menuen, så der står ’home0’ i stedet for ’home’. Personligt bryder jeg mig ikke om for meget brug af uppercase (det mindsker læsehastigheden markant), overvej at skrive menu teksterne med almindelig mixed case.
Du skiver ’SEO optimering’ uden bindestreg i dit firmanavn men med bindestreg i menuen. Det skifter også i teksterne og du har det samme problem, når du skriver ’SEO artikler’ og ’SEO-artikler. Beslut, hvad du vil og gør det konsekvent overalt på sitet.
Generelt trænger dine tekster til en sproglig gennemgang, og du bør få styr på kommateringen. Et eksempel er teksten ”Jeg laver også webdesign der er kodet i HTML og PHP og disse sider er velegnet til mindre websider, til f.eks. vinduespudsere, osv. altså små firmaer som bare har det jeg kalder et visitkort på nettet.”. Den er næsten umulig at læse. Skriv f.eks. ”Jeg laver webdesign, der er velegnet til mindre websider til eksempelvis vinduespudsere og andre små erhvervsdrivende.”
Ved dine kunder, hvad SEO optimering er? Har de en holdning til Joomla og WordPress? Måske har du styr på det, men ellers overvej din målgruppe og sørg for at skrive målrettet til dem i det sprog, de forstår (du kan altid lave et eller flere tekniske underafsnit et eller andet sted).
Pøj pøj!