Min ærlige mening så tror jeg i vil komme til at hænge på den garanti som i skal stille og i får alle de brugte telefoner på lager som også skal lægges penge ud til....Det er langt lettere for jer med nye telefoner...! Preben |
Preben:Min ærlige mening så tror jeg i vil komme til at hænge på den garanti som i skal stille og i får alle de brugte telefoner på lager som også skal lægges penge ud til....Det er langt lettere for jer med nye telefoner...!
Preben
Som jeg læser det så ønsker de at formidle kontakten mellem køber og sælger - dvs de køber ikke en brugt mobil telefon og sælger den videre.
Jeg kan godt se en idé i det; Jeg kunne eksempelvis godt finde på at købe en brugt telefon hvis prisen er rigtigt; Men hvordan kommer man til at lave penge på det? Det er spørgsmålet? Jeg tror ikke man kan få x% af prisen - for så kunne sælger jo få en billigere ydelse på DBA eller guloggratis. Man skal give sælger og køber en bedre ydelse og så skal man måske sælge tillægs ydelser ved siden af.
Det kunne være:
- Oplader (hvor mange har ikke smidt sådan en væk)
- Batterier
- Kabler til computer forbindelse
- Headset
- Mobil tasker
- Holdere til bilen.
Det kunne virke fint hvis der under hver mobil der kom på auktion automatisk kom links til de ting der passer til den nedenunder.
Just my two cents (baseret på en smule rødvins indtag)
Michael
EDIT: Og hvad er bedre ydelser end konkurrenterne? Måske anmeldelse/detaljeret tekst om den enkelte mobil? Hvis jeg kigger brugt mobil i dag, så skal jeg jo google for at finde ud af hvad model xv1236m5f-q nu kunne da den kom frem.