Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en sælger/selvstændig/udadvendt person, som hjælp/partner.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra ssssssssssssss
Tilmeldt 25. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Hvad søger den underlige mand ?

---------------------------------------------------

Lidt info om mig, og min hjemmeside:

http://tegnedesign.dk/

Det jeg prøver at sælger lige nu fx:

http://tegnedesign.dk/slankeplakat.html

---------------------------------------------------

Problem stillingen:

Jeg tegner gerne, og er nu ved at se hvad talentet kan bære.

Det er en plakat jeg forsøger at sælge lige nu, og selv har jeg haft kontakt med Søsterne Grene, men de vil jo gerne have en reklame pakke tilsendt, hvilket jeg ikke har.

jeg hellere vil sælge mine tegninger til nogen, som så producere dem. Dvs. jeg er ikke parat til at kaste en formue efter et projekt, det skal den person jeg søger heller ikke.

Når jeg har tegnet/designet noget (kan også være fysiske ting fx Kranskage stativ), så vil jeg ikke "spilde" min tid med at sælge det, jeg føler at jeg "sidder fast" i samme tegning/projekt, og kan ikke komme igang med en ny ide.

Jeg søger:

Jeg søger en sælger/selvstændig/udadvendt person, som vil forsøge at bringe værdi til det jeg laver ;-)

Om jeg designer en serie af t-shirts, eller fx. den plakat jeg har lavet, er det uden værdi indtil det bliver soldt, og jeg tegner/designer ting under alle omstændigheder.

Jeg forstiller mig et simpel 50/50 partnerskab, dvs. at jeg skal have 50 % af hvad du sælger mine ting til. Om det bliver 5 styk til en kammerat, eller 5000 til et trykkeri interesser mig ikke.

Tekst sige kun så lidt ;-), så vi skulle nok skrive/ringe sammen lidt - det være så sagt at jeg er lidt på usikker grund her, men det er sådan jeg forstiller mig tingene for tiden, og ellers er jeg en venlig ærlig person.

VH Peter Nielsen

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 17:22

Hej Peter

Har sendt en PM for et par dage siden.

Ellers skriv til min mail: Kristianlim@hotmail.com eller ring tim min mobil ; 60671925

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:32

Hej Peter Nielsen!

Jeg er forholdsvis ny her på Amino og har lige set dit indlæg.

Du nævner at du føler du "sidder fast" i samme projekt ofte, og har svært ved at komme i gang med nye ideer. Har du tænkt over hvad den blokering handler om?

Jeg arbejder med personlig coaching og har stor erfaring med opsøgende salg - og da jeg søger referencer i min nye virksomhed, vil jeg høre hvad du vil sige til at få en gratis times erhvervs coaching?

Det kan måske være en hjælp og en løsningen med coaching/sparring.

Mange hilsner!

Marcus Victor Høgh
www.Victorgroup.dk

Fra ssssssssssssss
Tilmeldt 25. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:47

Hejsa,

Tak for din besked, men jeg siger pænt nej tak, jeg er selv ved at, at være færdig med uddannelse i projek styring, lederskab osv. Og det er ikke coaching jeg har behov for lige nu ;-) - ellers mange tak! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:17

Hej Peter,

Velbekomme!

Det er modtaget, og jeg ønsker dig held og lykke med hele projektet! :-)

Mange hilsner

Marcus

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)