Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket økonomi system kan dette.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra åbybro
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi står og skal bruge et nyt økonomi  system, er der nogen der har et bud på hvilke systemer der kan klare vores krav / behov, vi vil gerne undgå at taste data flere gange, og effektivisere vores arbejds processer.

• Systemet skal kunne kobles sammen med vores webshop, shoppen er en Oxid shop, som ligger på en Linux server i tyskland, Vi vil ikke skifte til en anden shop.
  • Der skal være mulighed for 2 samtidige brugere.
  • Hvis det foregår fra fjernskrive bord, skal der være adgang til email.
  • Oprettelse af produkter -  data – og billeder, skal foregå i økonomisystemet, og overføres automatisk, der skal ikke være noget manuelt konvertering.
  • Kunder og ordre skal overføres automatisk, fra shoppen til økonomisystemet, og ordrer skal færdig meldes i økonomisystemet..
  • Der skal kunne udskrives adresse labels fra systemet.
  • Der skal være mulighed for at skrive stregkoder og prislabels fra systemet, Evt, via Bartender som vi har i forvejen.
  • Systemet skal kunne lave indkøbs ordrer, på leverandørens vare nr: og håndtere hvis vi sælger noget i 20 stk poser, men vores ind køb er i 8000 stk.
  • På sigt bliver der brug for EDI lister til Postdanmark.

Mvh. Klaus Kirkegaard

Cyberimport perler til smykker  

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 07:00
Fra åbybro
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 23:23

Jeg har lige set lidt på det, og det ser spændende ud, jeg vil lige undersøge det.

Selv om jeg nok er lidt mere til noget der er købt, som vi selv kan styre.

Jeg er lidt utryg ved at skulle udvikle integration til noget der køre på nettet, hvor vilkårene måske pludseligt er ændret.

Mvh. Klaus Kirkegaard

Cyberimport perler til smykker  

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)