Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

e-Shop outsourcing

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Findes der shop-systemer hvor man ligesom på QXL ''kun'' betaler et succesgebyr og så tager de sig af hosting, betaling etc.?

Jeg tænker på at man får stillet bestemte kodestykker til rådighed som så f.eks. viser en vare med billede, pris og beskrivelse og den kan så CSS designes helt ind i designet på egen side.Der kan så være forskellige kode-stumper som laver et enkelt produkt, en liste af produkter etc. etc. som styres via udbyderens interface.

Desuden købsprocessen ligeledes som kode som kan indsættes på egen side og styles til at passe til ens egen side. Betalingen skal så være en %-del af salget eller et fast gebyr pr. salg.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 13:16
Der er "ebay stores" der tager et lille gebyr for at hav evaren liggende og så et succes gebyr ved salg. Jeg var ikke i stand til at sælge nævneværdigt der.
Tilmeldt 2. Mar 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:04
Ja, det gør der

www.netauktion.as vil der pr. 1. april 2007 være mulighed for at vise egne varer i netauktionsdelen i et menupunkt på egen hjemmeside. Det koster 5% af varens salgspris.

Varen kan evt. indsættes med en "Køb-nu" pris, således at det fungerer som et varekatalog, hvor kunden kan vælge at købe varen til den angivne "Køb-nu" pris.

Der er ikke integration til dit økonomistystem, men du får besked pr. email om de salg, der er sket. Endvidere kan du efter logon se oversigter over dine salg m.v.

Dine varer vises således på din egen hjemmeside og på www.netauktion.dk / www.damb2b.com

Du kan læse mere på www.netauktion.as under NetAuktion > Salg.

Mvh

Agriya

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 15:07
Men mine kunder vil ende på din side i det de klikker på knappen køb ikke?

Jeg efterlyser en hostet løsning hvor jeg kan tilpasse alle de enkelte dele af shoppen på min egen side, mens alt omkring hosting, SSL-betaling, og det bagved liggende klares af udbyderen.

Jeg er dog ikke sikker på at man må med f.eks. betaling da handlen jo så faktsik indgås med et andet firma end det man ''ser'' (på min side) så man kan nok ikke komme ud over indløsningsaftale etc. Der er jeg dog også villig til at skrive på min side hvem der er ansvarlig for selve handlen (og til at overtage ansvaret med returnering, garanti etc. etc. via en aftale)

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 15:52
Gastroshop har gjort noget lignende:

Aftaleindgåelse
Ved brug af GastroShop On-line butik indgås aftale med WebNet 4u2 a/s der har udviklet og driver GastroCorner.dk. Når man har afsendt sin ordre og modtaget en bekræftelse anses aftalen som gyldig indgået.

Fra Albertslund
Tilmeldt 29. Nov 05
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 17:53
Det her er super interessant.Vi er ved at bygge en shop-i-shop overbygning til vores ehandelsløsning som gør vores kunder i stand til at oprette "under-shops" med fuldstændigt selvstændigt layout, indhold, struktur og domæne, som trækker varer fra samme lager, priser fra samme pris-struktur (i C5) m.m. Netop det juridiske er den største hurdle lige nu. Mange tak Jesper.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)