Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skræddersyede jakkesæt - få to for kun 4250,-

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Dec 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg får besøg af en skrædder fra Thailand i marts måned, og han laver skræddersyede jakkesæt af højeste kvalitet.

I forbindelse med hans besøg tilbyder han følgende:

2 stk. skræddersyede jakkesæt og 2 stk. skjorter samt 2 slips til kun kr. 4.250,-

Alt er fremstillet i den bedste kvalitet. Jeg har selv i forvejen 2 sæt, som jeg er utroligt glad for.

Hvis du er interesseret i at bese kvaliteterne og eventuelt bestille 2 nye lækre jakkesæt, så send mig en privat besked og jeg formidler kontakten.

For god ordens skyld, skal jeg lige gøre opmærksom på, at jeg ikke tjener noget som helst hvis du bestiller.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:25
Se det var et meget bedre tilbud end affiliate-tilbudet

Har du nogle billeder? Hvad er god kvalitet? Hvad er der af muligheder for farver, facon, mønstre mm?
(Jeg spørger fordi jeg er oprigtig interesseret)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 13:50
Ja, jeg vil også gerne have svar på Lønnes spørgsmål. Jeg er nemlig også interesseret. Hvor skal opmålingen foregå?
Tilmeldt 21. Dec 06
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 19:21
Opmålingen kan foregå et centralt sted i København eller hos jer, hvis I bor i nærheden af hvor skrædderen alligevel skal hen.
Jeg har ikke meget forstand på stoffer. Men jeg har hørt ordene Italiensk silke og håndlavede silkeslips, hvilket skulle være blandt det bedste.

Der er et utal af farver og stofmønstre. Skrædderen har prøver med, som kan beses.

Hvordan man ønsker sit sæt syet kan man også frit vælge.

Forsøger at skaffe nogle billeder.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)