Vi leverer tegningsmateriale til ansøgning om byggetilladelser og modelbyggeri til salg af "ikke opførte" byggeprojekter. Leverer både til private og til andre erhvervsdrivende som totalentreprenører, murer- og tømrerfirmaer, mæglere (fremvisningsmateriale som plantegninger, facadetegninger mv. og modelbyg)
Jeg undskylder lige det sene svar og tak for henvendelsen. Det kan variere lidt alt efter hvilket målestok du/I ønsker og udfra hvor detaljeret huset skal være.. men et hus på ca 150 m² i målestok 1:20, malet, rum-inddelt og påsatte vinduer og døre (som på hjemmesiden) koster ca. 9.000,-/10.000,- alt inkl.
Mvh. Ulrik
Kontakt info kan ses på min hjemmeside (stregen.com)
Jeg har kontakt til en beregner for jeg laver ikke selv energiberegninger. Jeg kan godt lave nogle skitser til dig (og også hele tegningssættet til teknisk forvaltning når der skal søges om byggetilladelse) Jeg kan godt give dig en overslagspris men skal lige se på hvor omfattende det er først...
Du kan maile de forløbige tegninger til mig på stregen@live.dk så ser jeg på det hurtigst muligt..