Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tegninger til drømmehuset?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 7
Fra  Stregen Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Stregen imødekommer sommeren nu!

Vi leverer tegningsmateriale til ansøgning om byggetilladelser og modelbyggeri til salg af "ikke opførte" byggeprojekter. Leverer både til private og til andre erhvervsdrivende som totalentreprenører, murer- og tømrerfirmaer, mæglere (fremvisningsmateriale som plantegninger, facadetegninger mv. og modelbyg)

Ha' en tanke på miljøet, det har vi!

Kontakt info: www.stregen.com

Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:45

Hej ulrik.

Hvad koster det modeler du tilbyder der?

venligst

jesper

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Mar 10
Fra  Stregen Skrevet kl. 00:01

Hej Jesper

Jeg undskylder lige det sene svar og tak for henvendelsen. Det kan variere lidt alt efter hvilket målestok du/I ønsker og udfra hvor detaljeret huset skal være.. men et hus  på ca 150 m² i målestok 1:20, malet, rum-inddelt og påsatte vinduer og døre (som på hjemmesiden) koster ca. 9.000,-/10.000,- alt inkl.

Mvh. Ulrik

Kontakt info kan ses på min hjemmeside (stregen.com)

Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:01

Hej ulrik

Jeg sidder selv og tegner på mit næste hus har laver grundplan og ved hvordan jeg vil have det skal dog bruge skitse, energiberegninger.

Hvad koster den slags hos dig?

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Mar 10
Fra  Stregen Skrevet kl. 13:31

Hej

Jeg har kontakt til en beregner for jeg laver ikke selv energiberegninger. Jeg kan godt lave nogle skitser til dig (og også hele tegningssættet til teknisk forvaltning når der skal søges om byggetilladelse) Jeg kan godt give dig en overslagspris men skal lige se på hvor omfattende det er først...

Du kan maile de forløbige tegninger til mig på stregen@live.dk så ser jeg på det hurtigst muligt..

På forhånd tak og forsat god dag

Mvh. Ulrik Øhrstrøm

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)