Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du ung, og har overskud i din hverdag? Så kig her!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Mar 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi søger i alt to mennesker i alderen 16-18 år til vores kommende projekt!

- Vi er i gang med at starte et større projekt med henblik på, at hjælpe unge mennesker med deres problemer - alt fra depressioner og kærestesorger til problemer i hjemmet osv.

Vi søger en dreng og en pige, der føler de har overskud i deres liv og hverdag til at forstå og hjælpe andre unge med deres problemer. 

Idéen er at lave en internet-side, hvor unge med problemer skal kunne henvende sig for at få hjælp af andre unge, der så kan give kvalificeret hjælp. Der vil være et forum, hvor de to personer, som vil medvirke i projektet kommer til at svare på så mange spørgsmål som muligt - udover det, vil der være telefontid 1-2 timer pr. Dag på udvalgte dage dvs. At, hvis du mener at du er kvalificeret til denne opgave, så skal du have motivationen til det, og sidst men ikke mindst overskudet.

- Dette vil være en fremragende reference senere hen, hvis du vil uddanne dig inden for det sociale område, projektet er dog frivilligt og det samme er arbejdet der bliver lagt i det, dvs. at ingen løn bliver udstedt til de to personer som vi finder mest passende til jobbet.

- Hvis du synes, at dette lyder som noget for evt. dig, din ven eller veninde eller nogen du kender og er du udadvendt, smilende og føler du glæde ved at hjælpe andre i nød, så henvend dig/jer til mig via e-mail eller send mig en privat besked her på Amino, så vil jeg vende tilbage hurtigst muligt!

Jeg håber på at høre fra jer

Mathias Fuhs

Fra Ishøj
Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg vil lige hurtigt ligge et indlæg til dette.

Jeg synes ikke det er en god ide. Også selvom det er et projekt.

at have en 16-18årige med det ansvar for at hjælpe en virker uprofessionelt i mine øre/øjne. Personen kan jo risikere at stå inde for det de skriver/siger hvis personen i den anden ende misforstå noget og evt. tager sit eget liv..

Derfor vil jeg anbefale at tage fat i studerende som læser inde for de områder om spørger om de vil hjælpe frivilligt.!

Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 152
Fra  FestFest.dk Skrevet kl. 20:39

er det så ikke det samme som www.ungonline.dk ? :) hehe

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't

Tilmeldt 3. Mar 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:42

Det kan man ikke sige nej, i ungdomshjælpen i røde kors er det 20-30 årige som sidder i panelet, hvilket står med store bogstaver på forsiden :-)

- Vi vil prøve at ramme en lavere aldersgruppe, nemlig 16-18.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)