Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris for webshop?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Hvad koster en webshop som sælger kabler, og som skal se godt ud?

Man skal kunne købe med dankort osv.?

- Mads

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 15:48

Hej Mads

Du bliver nødt til at være mere specifik mht. dine krav.

Allervigtigst: Skal løsningen være hostet eller ej?

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 21:34

Prisen for begge ting :D

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 00:51

Prisen for en webshop kan hurtigt løbe op i rigtig mange penge hvis det ikke laves selv. Alene prisen til hosting, domæner (opretelse og årsgebyr), evt. design og opsætning, indkøb af produkter og indløsningsaftaler osv. hurtigt løbe op i rigtig mange penge.

Mit forslag er at lave en god og realistisk forretningsplan over hvad det koster i opstart, driftsomkostninger og løbende indtæger/udgifter osv.

Vh Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:02

nemt 2000 for design og logo osv men kommer an på om det skal være magento oscommence osv...    Du kan evt kigge på min Www.elektronik-stjerne.dk  som er med magento syntes du det er flot ?

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 01:41

Hvad er forskellen på en delfin?

Giv dog dem du gerne vil aktivere en chance for at arbejde med lidt info/inspiration.

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 01:51

Drop "og som skal se godt ud" i første omgang. 

Få styr på at kunne levere kabler, og få den simpleste og billigste shop du overhovedet kan skaffe. 

Du kan få en scannet eller dandomain shop for vel en 300-350 kr. om måneden, og tilsvarende i oprettelse. Så kan du komme i luften uden en stor omkostning up front, og en fast udgift hver måned. 

Når du tjener penge, kan du begynde at få tingene til at se godt ud. For helt reelt: design gør kun en marginal forskel i konvertering.

Du skal fokusere på købmandskabet og at sælge varer.

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:56

Sidder selv med en kunde der skulle have webshop... det billigste men meget fastlåste design får du ved Bricksite.dk hvor du opretter en gratis cms hjemmeside og tilkøber modulet varekurv og dankort... ca 1000 for et år.

Dernæst skal du jo også ha en indløsningsaftale ved pbs.

Men skal du være sikker på noget der bare virker kan jeg varmt anbefale Dandomain.dk - det koster godtnok de mere. men så får du også support og service af en virkelig god kvalitet. 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2237
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 03:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristian Ole Rørbye

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 10:39

Hej Mads!

Hos mig koster det 95 kr./mdr., hvis du maks. har 200 varer. Du har mulighed for at afprøve din webshop, inden du beslutter dig.

Det kræver, at du på forhånd skal have en hjemmeside/et domæne for at kunne benytte min løsning. Webshoppen leveres som en global adresse/URL, som på en eller anden måde lægges ind på din hjemmeside. På 'Spørgsmål og Svar'-siden anbefaler jeg nogle webhotel-udbydere, som du evt. kan benytte dig af.

Din webshop integreres på forhånd med et godt og sikkert betalingsmodul PBS ePayment. Du kan læse mere om det og dets sikkerhed på siden. Du kan enten administrere betalinger via dit PBS ePayment eller din Butiksmanager.

Jeg arbejder i øjeblikket på at lave den 'Eksporter/Importer'-del, som bl.a. består af:

-Ordreoversigt, betalinger, regnskaber og lager kan eksporteres til/gemmes som xml-dokumenter/file. xml er et format, som kan læses af eller er tilgængeligt for mange/alle andre systemer.
-Varegrupper/varer kan eksporteres/importeres til/fra xml-dokumenter/file. Det er nemmere og hurtigere at oprette varer/varegrupper samt flytte dem rundt i en tekst/xml-editor (+Notepad).
-I dags ordrer kan automatisk hver 3. time gemmes i xml-dokumenter (et dokument/en dag). Det bliver klar snart. Vær opmærksom på, at i dags ordrer i øjeblikket kan hentes og udskrives automatisk via Butiksmanager.

Du kan evt. kigge/prøve lidt på Butiksmanager/Butik af min demoshop, inden du kommer i gang.

Chuuuuu

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)