Hej Aminoer
Jeg er igang med bygge en webshop til mig selv. Siden skal sælge kosttilskud, primært til fitness og sportudøvere. Har dog en del begynder problemer og er kommet i tvivl om jeg kan klare det hele selv og hvor lang tid det vil tage, da jeg køre på en deadline. 1. Har en joomla demo på cloudacces. Kan ikke få min ftp klient til at virke på denne side. Grunden til at jeg ikke har oploadet joomla til mit eget domaine er blot med tanke om at det var lettere at bygge siden op hos cloudacces og så overføre shoppen til mit domaine, når jeg er klar til at launche online. Er dette dobbelt arbejde og vil jeg få problemer med at overføre alle mine varer fra virtuemart ?
2. hvilket webhotel kan i anbefale til joomla ?
|
1. Ja, det er sådan set dobbelt arbejde, men det er egentlig meget fornuftigt at have en separat testserver, i stedet for at arbejde direkte på produktions-serveren. I starten er det måske lidt lige meget, men senere hen er det ret rart hvis der kommer problemer du skal debugge. Det er sjældent sjovt at gøre i produktions-miljøet.
Men hvis du ikke har FTP adgang til din testserver bliver det meget svært at overføre data og synkronisere templates, m.m., i hvert fald automatisk Hvad er det der ikke virker?
2. Uh, der er mange. Jeg har gode erfaringer med Internet123, Meebox, og Webhosting. Hvor mange produkter regner du sådan ca. med at have?