Hejsa Jeg har igennem længere tid opsat en integrationsplatform, som jeg tror nogle af jer kunne bruge. Jeg har lavet standard integrationer til Scannet Webshop1, Webshop2, Dandomain webshoppen, magento via API'et og OsCommerce. Du har mulighed for at integrere produktkatalog, lagertal, ordrer, ordreopdateringer og fakturaer (fra leverandører). Jeg vil gerne starte med at give et godt tilbud for at komme godt i gang. Til de første 10 brugere, der kontakter mig herinde får mulighed for at bruge integrationsplaformen i 3 mdr for 995 ex. moms. Jeg sætter alt op i forhold til integrationerne. Som nævnt, så er det en platform, så det behøver ikke være standard integrationerne. Hvis du har noget, som andre ikke har kunnet få til at fungere, eller du tror det vil koste en bondegår, så kontakt mig her. På samme måde vil jeg også gerne have mulighed for at give tilbud på de 3 mdr for 995 for specialintegrationer. Jeg håber meget at høre fra jer. Jeg opdaterer hele tiden systemet, så jeg holder jer opdateret herinde. Hold også øje med www.minadministration.dk, hvor hele beskrivelsen kommer til at ligge hurtigst muligt.
|
Tilbud på integrationer til webshops - 10 første
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Mvh Jakob |
Mit system fungerer som middleware mellem 2 eller flere andre systemer. Dvs du eks. modtager en fil på mail eller ftp og skal have de data postet via et api til et andet system. Det håndterer jeg og sætter det op. |
Hej JJN, Lyder interessant, send gerne yderligere information når du har noget til ks@cygnet.dk Med venlig hilsen Kristian Sørensen |
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)