For 3 uger side åbnede jeg min webshopwww.queeninfashion.dk . Jeg ved at det er et svært marked jeg er bevæget mig ind i. Men ligenu er det også mere en interesse end en levevej
Vil i være søde at give noget ros eller konstruktiv kritik til siden. Evt fejl eller forbedringer.
MVH Queeninfashion
http://www.queeninfashion.dk/
Din online modebutik. Billig mode til piger og kvinder.
fjern det tekst nederste på siden der næsten har samme farve som baggrund det bliver svært at få siden højt på google når der er delvis skjult tekst på siden
kontakt siden frem med jeres telefon nummer og vis haves CVR nummer frem det. dette skaber troværdighed.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg har fået oplyst at det forneden bruges til googleplacering også selvom at det er "næsten utydeligt" Det er ikke noget kunder skal bruge til noget.
Tak for din respons :-)
sikke ærligt der findes stadigvæk webmaster der laver skjult tekst og oveni lover det forbedre din placeringer det er ikke en chance jeg vil tage en ting er sikker enten bliver siden helt udlukket fra google af eller du får meget svært ved at ligge højt på google jeg vil faktisk mene nærmeste umuligt
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Vi ligger sådan rimelig godt på google eftesom vi kun har haft åben i 3 uger. Så ved ikke om vi er udelukket pga det. SOm sagt har jeg ikke så meget forstand på SEO osv
http://www.queeninfashion.dk/
Din online modebutik. Billig mode til piger og kvinder.
Vi ligger sådan rimelig godt på google eftesom vi kun har haft åben i 3 uger. Så ved ikke om vi er udelukket pga det. SOm sagt har jeg ikke så meget forstand på SEO osv
Jeg har en computer med en lille skærm, og din side er åbenbart for stor til den, så jeg skal både scrolle til højre/venstre og op/ned. Jeg ved ikke om det kun er ved mig, men det er i hvert fald noget, jeg synes, er lidt irriterende. Det ville være rart hvis alt kunne ses på ét skærmbillede uden scroll - i hvert fald til siderne.