Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dygtig programmør/webdesigner

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, er der nogle der kan anbefale en super skarp programmør/webdesigner? Jeg skal have min hjemmeside lavet om og den skal være super flot, sælgende og findes nemt på google. Lige nu ser den sådan her ud: www.kunstfotograf.dk 

Hilsen Kunstfotografen

Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 16:39

Hej Charlotte,

Så vil jeg da anbefale mig selv og min kollega :-)

Vi vil rigtigt gerne lave en super flot løsning til dig og til en god pris.

Hvis du er interesseret, så smid mig en mail eller privat besked.
Så kan du også få nogle opdaterede referencer.

Ha' en god uge.

De bedste hilsner,
Sune Westphalen

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 16:52

Hej,

Det havde jo været oplagt at sige mig, men da jeg mener at konkurrence er sundt for de bedste resultater, vil jeg anbefale dig at lægge din opgave på Amino freelance.

Der vil du få bud og kan vælge og vrage.

Jeg vil selvfølgelig anbefale dig at præcisere dine ønsker noget mere end du gør i dette indlæg (det du beder om - kan ske at være det eneste du får). Smile

Du er velkommen til at smide mig en besked når du har oprettet opgaven så vil jeg byde ind på den.

Med venlig hilsen
Sven Philipsen

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:09

kunstfotograf:
Jeg skal have min hjemmeside lavet om og den skal være super flot, sælgende og findes nemt på google. Lige nu ser den sådan her ud: www.kunstfotograf.dk 

Hej Charlotte,

Jeg vil rigtig gerne redesigne din hjemmeside.

Som udgangspunkt har jeg en "startpakke" som har dækket og dækker de fleste af mine kunders behov.

Læs mere om startpakken her.

Hvis du ikke mener at den falder ind under det du står og mangler, så vil jeg selvfølgelig hellere end gerne tage en uforpligtende snak med dig om hvilke ønsker og krav du har.

Mine nyeste referencer er:

Tæppecentret A/S - En verden i gulve, tæpper og gardiner

og

Loppemarked i Kildeskovshallen i Gentofte

Du er velkommen til at sende mig en PM eller skrive til mig på tommy@obuni.dk så ringer jeg gerne til dig.

Jeg håber at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 19:32

Godaften "Kunstfotografen"

Det er nogle virkelig flotte billeder du har på din hjemmeside, og jeg tror at vi ville kunne lave en rigtig lækker hjemmeside, når du allerede har nogle gode grafiske elementer at arbejde med.

Jeg er sikker på, at der vil være rigelige om budet, men hvis du kunne være interesseret i, at arbejde sammen med os, om at få lavet et design der kan sælge dig og dine færdigeheder, så sender du blot en privatbesked.

Jeg kan se på din nuværende hjemmeside, at du også kan hyres til at tage billeder til CD covers - jeg vil rigtig gerne se noget at det du har lavet, hvis der er muligt?

Held og lykke med din nye side.

Forsat god tirsdag,

Anders 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)