|
Jeg har netop lavet et gratis forum (pcozone.dk) for kvinder der er ramt af sygdommen PCO (Polycystisk Ovariesyndrom) og som ønsker at danne netværk eller spørge andre PCO-kvinder til råds om bivirkninger og behandlingsforløb o.s.v. Sygdommen er først nu blevet "anerkendt" i DK... sjovt nok! og derfor synes jeg det er meget vigtigt at få div. info ud til disse kvinder.... Måske kender du allerede én med denne sygdom? Jeg ville sætte pris på din hjælp! Jeg har skrevet til ca. 10 større organisationer om de vil hjælpe mig med at udbrede kendskab omkring forummet... for der er mange (læs mange) faktisk hver 7. kvinder der har denne sygdom uden at vide det. De opdager sygdommen når de en dag skal til lægen fordi de er blevet lidt for enten tynde eller tykke, er trætte, humørsyge, har dårlig hud, kan ikke blive gravide osv. Så har jeg hørt at man kan lave søgemaskineoptimering... hvad er det og er det dyrt? I kan foreløbig besøge forummet hér http://pcozone.forumportal.se/ men om en uge bliver den aktiveret under pcozone.dk som ovenfor beskrevet. Venligst Sue |
Hvordan bliver man fundet på eks. Google?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem