Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner / forhandler af CMS, CRM mm...?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg overvejer at benytte mig af en eller flere samarbejdspartnere i forbindelse med nyværende og nye produkter på hyllen.

Hvordan griber man det mon an? Ud over at annoncer her, naturligvis :)

Hvad skal jeg tænke på at forberede, faldgrupper mm?

Naturligvis skal der opsættes en form for afregning mellem partnerne samt der skal findes ud af om kunderne er mine eller min samarbejdspartners/forhandlers.

Hvad er der ellers af ting man skal have klart? Jeg har f.eks. ingen salgs matriale ud over det på web-sitet og planlægger heller ikke at lave noget, ud over noget snail-mail kampagne som jeg er ved at arrenger - men som jeg ser mine produkter, så er en fin brocure mm. ikke nødvendigt, eller?

Hvis der sidder nogle og læser dette, som skulle være interesseret i at forhandle mine produkter, så ville det naturligvis også være cool med en PM eller e-mail via www.nerdlab.se :)

Tak for en god debat!

Tilmeldt 5. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Fra  T3CMS Skrevet kl. 22:37
Hej Thomas
Hvilke produkter er det lige præcist du vil tilbyde til evt. forhandling ?

Ps. burde din blog ikke åbne i nyt vindue - synes ikke man kan komme tilbage til forsiden !

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:25
Hej Jesper,

Det er bla. mine CMS pakker samt nye produkter, f.eks. er jeg snart klar med en CRM løsning - alt sammen hostet.

En større opdatering af mit site er under opsejling, der vil bla. det med bloggen blive fixet, men tak for tippet. Der er dog link fra bloggen tilbage til nerdlab.se siden (til højre, lidt ned) men det er alligevel ganske godt skjult :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)