Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsøgende reklamearbejde

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Feb 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Blu Edit søger ejendomsmæglere til samarbejde. Hvordan kommer vi bedst i kontakt med disse - hvilken kontaktform kan anbefales når kunder, samarbejdspartnere skal engageres for første gang?

Nogen gode råd fra folk, der selv har skullet gøre det hårde arbejde med at skaffe kunder?

Det er måske lidt et rookie-spørgsmål, men vi sidder i firmaet med flere muligheder, men skal dog prioritere, da det hele ikke lader sig gøre.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:52
Jeg har siddet og lavet rigtig mange annoncer for ejendomsmæglere. Og én ting er sikkert: de er ikke vilde med at bruge mail, når de kan bruge telefonen.

Derfor tror jeg, det bedste vil være en offline-markedsføring med efterfølgende opfølgning pr. telefon. Lav en lille lækker brochure, der forklarer indgående, hvad I vil sælge, og hvorfor de skal købe ydelsen hos netop jer. Ring så et par dage efter og spørg ind til deres behov. Forsøg at få lavet en aftale om et møde – det er det, ejendomsmæglere forstår.

De annoncerer godt nok på nettet, (fordi køberen søger på nettet), men de vil allerhelst kommunikere pr. telefon og face to face.

Blot min erfaring, både privat og professionelt.

Tilmeldt 10. Feb 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:26
Altid rart at høre andres erfaringer. Meget brugbart svar,  mange tak! Jeg tror du har helt ret, og det bliver nok vores næste træk.

mvh

Kasper Junge Haugaard

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)