Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er der krise hos de rigtige iværksættere!!!!

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:

har en lidt syndere med helse kost jeg ønsker at se ung ud  også om 20 år

Jeg er lidt ligeglad med hvordan jeg ser ud om 20 år, men bare jeg har det godt med de personer der er vigtige, arbejder med noget der giver mening for andre en mig selv samt har et godt helbred og et godt humør - desuden er jeg ikke ligefrem skabt til at poserer :-)

Men man skal da op på lakridserne ;-)

/Søren

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:05

Michael Haahr:

Mikael Surprise Skal du ikke være færdig med de flammer snart Stick out tongue Skal der ikke farve på?Hmm he he.

Ja vi er nogle som holder os godt Angel Bliver 39 på fredag, og ligner en på 25 Cool

Mvh

Michael Haahr

Det var en kvinde der lavet  det på mig for 8 år siden ,jeg ved ikke rigtigt det med flammer og jeg ved ikke hvordan det kommer til at se ud vis laver noget og det var lidt af en fejltagelse denne tatovering.

Tillykke med fødselsdagen næste uge og den største gav er man er sund og frisk og lykkelig et godt smil og et godt grin holder også en smuk i længere tid

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 00:08

Lone S. Hansen:

Alle de bedste lakridser kommer fra andre end Haribo, så jeg klarer mig lidt endnu ;-)

Pyt jeg kan heller ikke lide lakridser.

Lone : sjov banner -  Ja den tiltrækker opmærksomheden:)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:12

Kaffe & Co:

Mikael christiansen:

har en lidt syndere med helse kost jeg ønsker at se ung ud  også om 20 år

Jeg er lidt ligeglad med hvordan jeg ser ud om 20 år, men bare jeg har det godt med de personer der er vigtige, arbejder med noget der giver mening for andre en mig selv samt har et godt helbred og et godt humør - desuden er jeg ikke ligefrem skabt til at poserer :-)

Men man skal da op på lakridserne ;-)

/Søren

jeg kan ikke lide lakridser men kan godt lide mørk chokade da det giver sund energi og skal være uden sukker i for jeg bliver så træt i kroppen af sukker

jeg tænker også kun på have det godt med min familie og venner , men det er også dejligt at stadigvæk at se sund ud og stadigvæk kunne løbe og bevæge sig hurtigt og man kan så mange ting når man er i form

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 07:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

jeg kan ikke lide lakridser men kan godt lide mørk chokade da det giver sund energi og skal være uden sukker i for jeg bliver så træt i kroppen af sukker

jeg tænker også kun på have det godt med min familie og venner , men det er også dejligt at stadigvæk at se sund ud og stadigvæk kunne løbe og bevæge sig hurtigt og man kan så mange ting når man er i form

Hej hej

Det er da fint nok for nogle.... Men så er der bare nogen af os der knokler en vis legemsdel ud af bukserne i stedet. Og sådan er det, man kan bare ikke lægge sit fokus alle steder;)  Så er der ikke timer nok i ugen. Men det kan vi diskutere igen når du arbejder 50 timer om ugen og er forælder til 3+2 hehe til den tid ved du hvad jeg mener, det kan du alligevel ikke sætte dig ind i inden.

For dig er prioriteten selvf anderledes, i og med du vel nærmest lever af dit look. Det betyder bare ikke at din måde er den eneste rigtige for alle, det er vel egentlig bare det jeg vil sige.

Mvh Jannie -der bare skal have ubegrænsede mængder kaffe så går det hele nok

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:53

jannie N:

Mikael christiansen:

Hej hej

Det er da fint nok for nogle.... Men så er der bare nogen af os der knokler en vis legemsdel ud af bukserne i stedet. Og sådan er det, man kan bare ikke lægge sit fokus alle steder;)  Så er der ikke timer nok i ugen. Men det kan vi diskutere igen når du arbejder 50 timer om ugen og er forælder til 3+2 hehe til den tid ved du hvad jeg mener, det kan du alligevel ikke sætte dig ind i inden.

For dig er prioriteten selvf anderledes, i og med du vel nærmest lever af dit look. Det betyder bare ikke at din måde er den eneste rigtige for alle, det er vel egentlig bare det jeg vil sige.

Mvh Jannie -der bare skal have ubegrænsede mængder kaffe så går det hele nok

positive energi her fra ,har i hvert fald ikke plads til børn det er korrekt

Drikker også 3 kopper kaffen om dagen da det er sundt , jo tænker lidt meget på look udseende hele mit liv har været træning , ja man kan sagtens leve af sit udseende kræver dog noget at give afkald på

mit ønske er at holde mig i form og gerne forbedre mig så der ligger mit fokus og men er så frisk efter en gang morgen træning jeg har masser af energi til min frokost og slapper af til det bliver aften træning kan dog ryge en eftermiddage kaffe ind der

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:33

Madame Morell:

Ad Hekkenfeldt til med lakridsen. Den virkelige krise ligger i Elfenbenskysten; de er i kaotiske tilstande og borgerkrig og landet står for over 40% af verdens kakaoproduktion (læs chokolade).

Se, det er en gyser!

Ja - vi kan ikke få chokolade... nåja og så dør der nogle få tusinde afrikanere...Sad

Helt ærligt, så er min sliksult det absolut mindste problem i forbindelse med Elfenbenskysten.

mvh Hans

Fra Holte
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 552
Fra  Herreaccessories.dk Skrevet kl. 10:53

Når man ikke kan lide lakrids, hvad så? :-)

Mvh

David Bograd

Ung grafiker med meget erfaring og de rigtige priser.

Tjek Bograddesign.dk for mere info! 

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)