Hej alle Jeg føler mig gavmild. De næste 14 dage tilbyder jeg elektroniske brochurer til firmapræsentationer etc. for kr. 1500,- Eksempel kan ses på www.WideEyes.dk i venstre kolonne. Eneste krav er at du/I selv leverer materialet der skal bruges. Dvs. tekst, billeder etc. Jeg kan fanges på 30 20 20 47 eller med en pm herinde. Hilsen Morten |
eBrochure kr. 1500,-
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
Hej Martin NÅ ja god pointe. Det er selvfølgeligt ikke et godt tilbud hvis normalprisen er kr. 1600,- ![]() Prisen starter normalt på kr. 2500 og samlet pris er afhængigt at kompleksiteten. Hilsen Morten |
hmm... jeg kan ikke åbne den, hvilket program er det jeg mangler??? Mvh Ania |
Hej Ania Mystisk. Den skulle gerne selv komme og fortælle dig hvis du mangler det nødvendige plugin. Det får jeg lige fikset. Indtil da så kan læseren hentes her Hilsen Morten |
Så er hjemmeside også opdateret med oplysninger om dette. Jeg skylder måske også lige at sige at brochuren kan laves i 3 versioner 1) som .exe fil (med integreret plug-in) 2) som stand alone appilikation - ligesom den jeg har liggende på min hjemmeside, og som også kan brændes ned på en cd. 3) Den kan også laves så den åbner i et nyt browser vindue 4) Kan også laves som zip fil Alle spørgsmål er selvfølgelig velkomne. Hilsen Morten |
Hvor mange "sider" inkluderer dit tilbud. Og hvordan er prissætningen hvis yderligere sider ønskes. Jeg tænker på et produktkatalog hvor hvert produkt præsenteres på sin egen side. Mvh/ |
Hej Toga Jeg forestiller mig at det er interessant for firmaer til en firmapræsentation, så jeg vil holde et maks på 10 sider. Hvis du vil lave det som et produktkatalog, så synes jeg det er mere fair at give en samlet pris, da prisen ellers hurtigt vil løbe op hvis der er tale om mange produkter. Du er selvfølgelig velkommen til at kontakte mig på 30 20 20 47 til en mere konkret snak. Hilsen Morten |
Hej Alle Flere har nu spurgt efter flere informationer om de digitale eBrochurer. Jeg regner med snart at lave en infoside om disse brochurer. Men indtil da kan jeg fortælle lidt mere om dem herinde. Der er tale om en elektronisk brochure som bliver lavet fra bunden (dvs. det er ikke en pdf fil der bliver publiseret) Man starter med at definere størrelsen og formen på brochuren (hele brochuren eller dele af den kan have en unik form. Cirkelformet, formet som jeres logo etc) Nogle af de mest væsentlige features er: 3D bladre funktion. Lille filstørrelse Multimedievenlig. Dvs brochuren kan indeholde bl.a. flashfiler, qtvrfiler, filmklip, slideshows, url links etc. Mulighed for at printe bogen Mulighed for at sende bogen til en ven Mulighed for at indsætte redigerbare områder. Kan fx bruges når priser skal opdateres. Bredt udvalg af templates. Dvs. man kan vælge imellem mange forskellige layouts - eller få et lavet specielt. I fortsætter bare med at stille spørgsmål hvis der er mere I vil vide Hilsen Morten |
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)