Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigt børnetøj affiliate side sælges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Salg af:
billigt-boernetoej.dk + unikt design

Jeg har desværre ikke tid til at have fokus på dette gode domæne eller design mere, derfor ønsker jeg at sælge det. Kort tid efter jeg fik det etableret, kom der et andet projekt ind som tog tiden, hvilket har gjort at jeg ikke har fået optimeret siden yderligere.

Sidens primærer niche er omkring billigt børnetøj, samt en oversigt over børnetøjsbutikkerne. Portalen bliver dagligt besøgt af 1-5 brugere, som er kommet via organisk søgning. Formålet var at køre siden som en info side, med tilhørende produkter, direkte til forskellige affiliates, men pga. den begrænset tid på projektet, er der kun tjent et par hundrede kroner på siden.

Du kan se sidens domæne, og design her:
http://billigt-boernetoej.dk/boernetoej-online.htm

Minimumsbudet er på 500 DKK. Jeg modtager gerne både forslag via PB, samt her i tråden. I skal også være mere end velkommen, til at stille spørgsmål til konceptet, siden eller salget.

Kan I forsat have en fantastisk solrig mandag :-)

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Tilmeldt 30. Oct 06
Skrevet kl. 08:56

Jeg bumper lige :-)

Alle spørgsmål & bud er velkomne.

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Tilmeldt 30. Oct 06
Skrevet kl. 09:51

Bump.

Der er kommet en del henvendelser, igen understreger jeg lige at det primært at domæne + design som sælges, men ønskes ASP.NET systemet med, kan dette arrangeres..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)