Hej med jer Jeg søger en dygtig programmør eller webdesigner (ved det ikke helt selv, grundet min begrænsede viden), til sparring omkring en idé, som jeg går og bokser med. Jeg har en masse idéer til udvikling af en online kalender, der også skulle understøttes af apps til Iphone og Android. Jeg ville enormt gerne sparre med personer, der har erfaring med udvikling af ting og sager på nettet og evt. programmering af apps også. Jeg vil høre hvor nemt udførlig min idé er, og evt. om der var nogen, der kunne være interesseret i at hjælpe eller indgå en form for samarbejde omkring det.
Jeg har haft forelagt idéen hos CAT Science i Roskilde (hvor jeg bor) som synes idéen var god, men da den ikke var udviklet endnu turde de ikke sætte penge i den.
Så jeg har desperat behov for noget sparring af innovative hjerner, der evt. kunne tænke sig at være med på idéen.
Det bliver for langt at beskrive selve idéen her, men jeg vil naturligvis meget gerne drøfte det med jer over mail, telefon eller måske et personligt møde. |
Med fare for at overtræde eventuelle etiske regler, så giver jeg lige dette indlæg et "bump".
Håber ikke det bliver opfattet som SPAM.
Jeg vil bare virkelig gerne finde nogle af jer derude, som jeg kan sparre med om denne idé jeg har. Blot for at høre om det er praktisk muligt.
Jeg er skam villig til at dele eventuelle fremtidige indtjeningsmuligheder på idéen med folk der kan bidrage til realiseringen.