Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Chrysler til leasing

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Her har du mulighed for at få en fed bil uden udbetaling eller dyrt billån i banken.

Jeg har en Chrysler Grand Voyager 2,5 CRD LX fra februar 2004, som jeg har leaset for en periode på 5 år. De 3 år er nu gået og jeg kunne godt tænke mig at komme af med bilen, men der mangler stadigvæk 2 år af leasingperioden.

Jeg leder efter en som vil overtage leasingen af bilen, den koster 4500,- kr. pr. måned incl. moms. Der er betalt moms af bilen, så den må benyttes til privatkørsel.

Nypris 365.000,-

-         Aftageligt træk

-         Oliefyr

-         Dieseloptimering

-         Kørt ca. 75.000 km.

-         Alle service overholdt

-         Ekstra tonet bagruder

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 17:55
Ja - det er jo det som er farligt ved at lease

Men skriv gerne lige mere info om den leasingaftale du har, altså mht. service og hvad så når leasingaftalen udløber?

// Jesper Skov

Tilmeldt 10. Nov 06
Skrevet kl. 07:28
Leasing aftalen løber frem til februar 2009. Hvis man vælger at beholde bilen derefter, skal man betale et engangsbeløb til Nordania/Leasing selvskabet på 80.000,- kr.

Leasingen er uden service, men med vejhjælp service. Jeg plejer at køre bilen til Sverige, der koster servicen den halve på et autoriseret Chrysler værksted :-)

Jeg skal af med bilen, fordi jeg ikke bruger den så meget.

Tilmeldt 10. Nov 06
Skrevet kl. 10:35
Jeg har lige en rettelse til leasing aftalen, det koster 4385,- kr. pr. måned + moms
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)