Når jeg vælger at bruge rabatkoden så får jeg denne besked:
Rabatkoden du indtastede kan ikke anvendes på de produkter, der findes i din indkøbskurv på nuværende tidspunkt. Læs venligst vores regler for anvendelse af Rabatkoder.
Hvor står de regler henne? Jeg kan kun se vilkår når jeg skal udfylde mine personlige oplysninger.
Derudover har I en regnefejl på oversigten af det jeg bestiller:
Det er først nu hvor jeg sidder og regner igennem at jeg kan se at de 830 kr skulle være 830,40 kr. Så Beløb ialt burde være "Beløb ialt excl. 25% moms".
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Pas nu på med det "fluffy" ubegrænset. Hvis I endelig skal lave det, så skal det være 200% klart defineret og ikke til at misforstå. Jeg kunne f.eks vælge at lægge vores backups på flere terabytes hos jer, uden at det ville være en overtrædelse af jeres nuværende vilkår.
Det er kun beklagelig, at jeg har overset dette. Det er nu tilrettet for selvfølgelig skal der også stå Ubegrænset der. Jeg ved godt at det virker lidt underligt, men jeg er glad for at du oplyste mig omkring fejlen, så den kunne blive tilrettet.
Vedr. rabatkoden, så havde jeg fået sat et flueben forkert det er også tilrettet.
Igen kan jeg kun undskylde fejlene, og håber ikke dette har skræmt dig.
- Prøv det og er du ikke tilfreds, tilbagebetaler vi dig dine penge
Og hvem handler man så med? Af gældende lovgivning fremgår at der klart skal fremstå, hvem der er man handler med. Dvs at der som minimum skal stå et navn, adresse, samt et cvr nummer. Dette er bare til din info