Hej. Sådan helt praktisk og skåret ud i pap, hvor skal jeg starte og slutte i mit projekt om at starte en webshop med tøj?
Jeg har et par mærker i baghovedet, som jeg gerne vil sælge fra min shop. Måske kun det ene. Det er et udenlandsk mærke, som ikke sælges herhjemme, og jeg er sikker på at det er en god idé som jeg vil kunne komme langt med. Hvordan og hvornår kontakter jeg leverandøren bedst?
Jeg ved at jeg skal have et cvr nummer, en sum penge til leverandøren (?), en webside der virker og en aftale med denne leverandør.. Men hvor skal jeg starte? Og hvad skal jeg huske? Hvor mange penge tror i sådan en tøjleverandør forventer at man køber hjem for? Kan 50.000 kr gøre det som førstegangs? Hvad med fragten af mine varer, fra udlandet og hjem (indenfor eu) og fra mig til kunden? På forhånd tak for svar. |
Det er lidt svært, at svare på men jeg kan da være dig behjælpelig med webshoppen.
Læs mere herunder :)
____________________________________________________________________________________________________
- Mangler du en GRATIS webshop, datingside, YouTube clone, WordPress, Joomla, Drupal, Mambo, FFmpeg eller noget helt andet?
- Se udvalget af vores 150 GRATIS 1-klik installations programmer.
- Lav din egen webside ud fra 700 skabeloner.
- DitWebhotel.dk tilbyder som den eneste webhosting udbyder i Danmark Ubegrænset Serverplads & Ubegrænset webtrafik
TILBUD:
Få de første 3 måneder GRATIS (Rabat kode: AMINO3FREE - Rabat gælder til og med 16/04/2011)
Tjen 100 kroner bare ved at oprette dig som Partner - Læs mere her
Såfremt du ikke skulle være tilfreds, tilbagebetaler vi dig dine penge Læs mere her
Se mere på http://www.ditwebhotel.dk/