Ja, jeg vil kort lige beskrive min position her i herakiet, og det ligger sådan at jeg er femten år, og til sommer afslutter min niende klasses eksamen. Jeg har længe gået at overvejet at jeg ville starte min egen forretning når jeg "blev stor" og jeg kunne godt tænke mig at få nogle råd fra brugere her fra siden.
- Hvordan kommer jeg igang? - Uddannelse? - Marketing eller salg?
Kom gerne med mere information, eller nyttige links. Jeg har experiementeret lidt med AdWords og Affiliate marketing, dog uden den helt store succes, da google AdWords fornyligt har lagt forbud mod Affiliate Marketing. Jeg elsker at tjene penge, og mine planer er at sidde på toppen af mit eget firma, gerne selvstendigt, eller med få medarbejder. Jeg elsker at nørde lidt med tingene.
Jeg tror jeg vil surfe lidt rundt herinde, og lige give din hjemmeside et kig!
Jeg kunne godt tænke mig, at vidre sælge produkter over nettet, eller gøre mere inden for Affiliate Marketing:-) Hvis nogle har nogle gode råd, så kom endelig med dem:-)
Ja opret dig som Partner på DitWebhotel.dk og tjen 100 kr. bare ved oprettelse.
Herefter tjener du 100 kr. pr. person du henviser til os som efterfølgende køber et webhosting abonnement. Pengene sættes direkte ind på din partner konto, og du bestemmer selv, om du ønsker at købe ydelser hos os, eller om du ønsker at få pengene udbetalt.
Ja opret dig som Partner på DitWebhotel.dk og tjen 100 kr. bare ved oprettelse.
Herefter tjener du 100 kr. pr. person du henviser til os som efterfølgende køber et webhosting abonnement. Pengene sættes direkte ind på din partner konto, og du bestemmer selv, om du ønsker at købe ydelser hos os, eller om du ønsker at få pengene udbetalt.