Hej, Jeg har før arbejdet i en bank og investeret i ejendomme. Nu ønsker jeg at leve af at investere som daytrader på fuld tid. Derfor leder jeg efter daytradere som jeg kan sparre med/lære af. jeg leder også efter et kontorfællesskab hvor der sidder daytradere. har i oplysninger om ovenstående? Det ville være rigtig dejligt, da jeg er meget seriøs med projektet. mvh Peter |
Daytrader søges
- 1
Hvad ligger der bag betegnelsen "Daytrader"? /Charly |
A day trader is a trader who buys and sells financial instruments (eg stocks, options, futures, derivatives, currencies) Taget fra wikipedia Håber du blev lidt klogere :) Peder |
Lyder spændende... Hvis du har svært ved at opsnuse andre daytradere og et egentligt kontorfællesskab for ligesindede, var det måske en ide at finde frem til andre daytradere på forskellige fora og så bruge et godt konferencesystem (med mulighed for at vise egne skærmbilleder m.m.) og evt. Skype til at få gavn af hinanden!? Jeg arbejder selv på den måde på tværs af landegrænser! Blot en ide... |
Tak for svaret ;-) /Charly |
Du kan søge ansættelse i det der hedder "Prop Firms", men de operer dog mest fra verdens dealer centrum London. Ideen er at du selv kommer med nogle penge så oplærer de dig i en bestemt trading teknik og samtidigt tilbyder de at du kan få en uhyre lukrativ gearings effekt. Problemet er bare det at disse firmaer tjener penge på de handler som du laver, og derfor vil de ofte presse dig til at handle meget meget ofte. Men du kan søge på google efter proprietary firms. |