Hej alle! Jeg har netop købt point siden gratis-gummi.dk og vil gerne have nogle gode råd. Jeg er kun 14 år, har en købt siden til en billig penge, og det jeg egentlig gerne vil have ud af det, er en masse erfaring. Pengene spiller ikke den store rolle faktisk. Jeg vil gerne have nogle råd til hvor og hvordan i ville se den blive markedsført. Facebook, Twitter, AdWords osv. ? Måske nogle gode tilbud til at tiltrække brugere, pt. har jeg lavet et hvor de næste 20 ordrer vil få 5 gratis kondomer med.? Nogle gode råd til sidens layout (ved godt at pilene på forsiden ikke har samme længe til hinanden, det skal fixes)? Nogle råd til affiliate sider, bruger pt. kun EuroAds og IQmedier. Har fået 400 Kr. AdWords, så det skal jeg selvfølgelig benytte mig af. Ser frem til nogle svar. Mvh Lasse ! |
start med at gøre jeres links aktive hvor i debattere mv. uden links finder google ikke jeres hjemmeside www.gratis-gummi.dk
menu står 2 kondomer , første tror jeg man kun købe 2 kondomer så allerede der mindste du nogle enkle kunder
skal stå øverste på siden tjen point hvordan man tjener point i stedet for kun et log ind der , for det er svært lige at finde stedet hvor man finder disse info
husk ved links lav alt manuelt intet laves med robotter du tilmelde dig til link kataloger , blogs , forummer mv.
betingelse side hvor er den de fleste webshop har sådan en
denne her tråd gav jeg og nogle andre nogle tips