Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Funview.dk - Danmarks nye Kultur & Underholdnings portal

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er webudvikler for funview.dk som er Danmarks nye portal for kultur og underholdning, og ville blive rigtig glad hvis folk vil oprette en bruger og teste siden for fejl og mangler.

Kom også gerne med lidt feedback til siden og evt. nye smarte funktioner :)

www.funview.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

kort kun over Danmark en fordel især for os folk der sider ved små computer for det unødvendigt at ½ Sverige   er med mv. når det kun er Danmark portalen er for , det gør simpelthen siden lidt forvirrende

mere info om hver ting et hurtigt kig på google,  giver flere info derved lige mere info under hver seværdighed.

god ide frem med CVR nummer vis et haves og gerne lige telefon nummer på siden vedr. support spørgsmål

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:46

Jeg syntes det er en super flot designet side - en side jeg helt sikkert vil benytte mig af : )

Fandt ikke nogen fejl, men skal nok melde tilbage hvis jeg gør.

/Mikkel

Fra Odense
Tilmeldt 8. Oct 07
Skrevet kl. 18:58

Tak for din kritik :)

Kortet er sat til kun at være over Danmark, og vi ser ikke rigtig nogen muligheder for at forbedre det yderligere. Du kan ikke zoome mere ud når du når Danmarks grænser.

Vi har ikke mulighed for at tilføje flere ting de forskellige events og steder, både på grund af at de er brugerne/kommunerne/virksomhederne der indtaster alle oplysninger om events og steder, og så fordi det vil tage utroligt lang tid at sidde og tilføje ekstra info til over 20.000 events og mere end 13.000 steder :)