Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Funview.dk - Danmarks nye Kultur & Underholdnings portal

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er webudvikler for funview.dk som er Danmarks nye portal for kultur og underholdning, og ville blive rigtig glad hvis folk vil oprette en bruger og teste siden for fejl og mangler.

Kom også gerne med lidt feedback til siden og evt. nye smarte funktioner :)

www.funview.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

kort kun over Danmark en fordel især for os folk der sider ved små computer for det unødvendigt at ½ Sverige   er med mv. når det kun er Danmark portalen er for , det gør simpelthen siden lidt forvirrende

mere info om hver ting et hurtigt kig på google,  giver flere info derved lige mere info under hver seværdighed.

god ide frem med CVR nummer vis et haves og gerne lige telefon nummer på siden vedr. support spørgsmål

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:46

Jeg syntes det er en super flot designet side - en side jeg helt sikkert vil benytte mig af : )

Fandt ikke nogen fejl, men skal nok melde tilbage hvis jeg gør.

/Mikkel

Fra Odense
Tilmeldt 8. Oct 07
Skrevet kl. 18:58

Tak for din kritik :)

Kortet er sat til kun at være over Danmark, og vi ser ikke rigtig nogen muligheder for at forbedre det yderligere. Du kan ikke zoome mere ud når du når Danmarks grænser.

Vi har ikke mulighed for at tilføje flere ting de forskellige events og steder, både på grund af at de er brugerne/kommunerne/virksomhederne der indtaster alle oplysninger om events og steder, og så fordi det vil tage utroligt lang tid at sidde og tilføje ekstra info til over 20.000 events og mere end 13.000 steder :)

Adresse, CVR nr osv. finder du i bunden af siden.

Og igen tak for din post, god weekend her fra.

Tusind tak Mikkel, lyder rigtig godt, vi glæder os til at se dig på siden :)

Du må meget gerne vende tilbage, hvis du finder nogle fejl eller mangler på siden.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Oct 07
Skrevet kl. 16:03

Så er der sket store ændringer på Funview.dk

Vi har flyttet hele siden til nye ekstremt hurtige servere, og opdateret vores

søgnings funktion samt liste funktion, så det bare suser der udad når

man bruger søgningen samt kortet :)

Der er også sket ændringer med oprettelses formen, vi har kortet den ekstremt

meget ned i forholdet til før, simpelthen for ikke at skræmme eventuelt aktive &

gode brugere væk fra at oprette sig på siden.

Vi vil stadig blive meget glade hvis folk vil oprette en bruger på siden, og kommentere

nogle events samt steder, det tager nu under 30 sec at oprette en bruger, som du kan gøre her opret bruger

Mvh Funview.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonas Hansen:

Kortet er sat til kun at være over Danmark, og vi ser ikke rigtig nogen muligheder for at forbedre det yderligere. Du kan ikke zoome mere ud når du når Danmarks grænser.

Som Mikael også skriver, så kan man se mere end bare Danmark. Man kan se ( noget af det ) Tyskland og Sverige. Det kan godt være at du på din computer kun kan se Danmark, men der er nogle stykker der kan se lidt mere, og det er jo dumt, nu hvor servicen kun er for Danmark. Men ellers en fed hjemmeside.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 16:40

Det ser meget gennemført ud! :)

Synes måske, "pink" farven er lidt skrigende.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:49

Jonas Hansen:

Tak for din kritik :)

Vi har ikke mulighed for at tilføje flere ting de forskellige events og steder, både på grund af at de er brugerne/kommunerne/virksomhederne der indtaster alle oplysninger om events og steder, og så fordi det vil tage utroligt lang tid at sidde og tilføje ekstra info til over 20.000 events og mere end 13.000 steder :)

Adresse, CVR nr osv. finder du i bunden af siden.

Og igen tak for din post, god weekend her fra.

Tusind tak Mikkel, lyder rigtig godt, vi glæder os til at se dig på siden :)

Du må meget gerne vende tilbage, hvis du finder nogle fejl eller mangler på siden.

jeg kan i hvert godt zoom længere ind på min computer på kortet og det holder sig på siden og holder danmarks grænser går ud på folk ikke skal bruge for sekunder før de fundet ønsket , derved gør alt for de skal klikke færre gange

men i alt det går det ud på folk spare tid for de finder info på din side om de events der er på siden

kender ikke målet med siden , er det hobby side , vil du tjene penge på siden, eller lige hvad målet er med siden

en person der skal lave noget brug bart med det antal events du ønsker på siden er hårdt arbejde , måske skulle du skære ned til nogle emmer derved lettere at tjene penge , for  der er  meget der ikke rigtigt giver noget viden videre og det giver ikke dig penge

derved god ideen sæt dig fokus på nogle emme områder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 8. Oct 07
Skrevet kl. 09:36

Jeg er ikke ejer af Funview.dk, jeg er webudvikler for Ali Cevik som også ejer Jobview.dk, så vi lige får det på plads en gang for alle :)

Angående det med kortet, som jeg kan se mange skriver at de synes er mærkeligt/irriterende, så er der ikke så forfærdeligt meget at gøre ved det, da zoom niveauet bliver for lavt på Danmark hvis kortet bliver zoom en tak mere ind.

Vi forsøger at gøre så man ikke kan rykke ud fra Danmark med kortet, men angående zoom niveauet er der ikke så meget at gøre desværre.

Tak for din post Michael :)

Ja pink farven er måske lidt skrigende, vi kigger på det, og tak for din post :)

Mikael, det her er absolut ikke en hobby projekt der skal tjenes penge til løn osv., vi skærer ikke ned for kategorier da dette gerne skulle blive Danmarks største og førende site for arrangementer og steder. Tak for din post :)

Og et stort tak til dem som har oprettet en bruger på siden.

Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 09:54

Jeg synes også siden er meget dejlig, meeen der er lidt for meget af lysrødt farve efter min mening.

Men ellers virker det til være en god hjemmeside, glæder mig til benytte den

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)