Jeg skal bruge en ny skærm til grafisk arbejde, men er ikke inde i markedet i øjeblikket. Jeg ved hvordan man bruger den, men er på ingen måde inde i teknikken.
I øjeblikket arbejder jeg på en Dell skærm, som jeg er godt tilfreds med, men jeg kunne godt tænke mig at blive opdateret på området.
Skærmen skal bruges til grafisk arbejde som inkluderer billedbehandling/farvestyring
Jeg har snakket med Goecker, som er eksperter indenfor området og de anbefaler udelukkende Eizo skærme.
Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening og erfaringer på området.
Eizo skærme er helt sikkert gode... Men synes mac har lavet nogle gode skærme, bruger selv mac skærme, og er til dagligt afhængi af at farverne er helt ægte i forhold til print.
funkywall.dk - Salg af wallstickers og vægdekoration.
Jeg er ikke helt sikker på prisen. Men i første omgang ville jeg sige omkring 5.000 kr., men kan godt se idéen i at tænke lidt mere langsigtet med en Eizo, som nemt løber over de 10.000 kr.
Juul: Har du gode erfaringer med en Dell UltraSharp.
Nej jeg kender ikke skærmen, men så den da jeg var til en workshop og blev overrasket over den klarhed og gode farve den havde, så det kan nemt blive den næste skærm der komme hjem