Jeg har søgt om at blive IOS udvikler, og har her til morgen modtaget en mail fra Apple. Man skulle tro det var en 1. april snude, for de vil have jeg sender information tilbage til dem pr fax :-) FAX????? Her er mailen: Dear Peter Lauge,We are currently in the process of reviewing your iOS Developer Program enrollment information. Please fax one of the following forms of identity for your business. To assist with this process, please ensure your business documents match your enrollment information. Fax your submission to +1 (408) 974-1053. Please include your Enrollment ID XXXXXXXXXXXX that was provided to you upon submission.Please include your main company corporate telephone number with your faxed documents.Certificate of registration from the Danish Commerce and Companies Agency for your business. Vi har netop i marts måned fjernet vores fax nummer fra nogle af vores websites :-) Måske Apple laver 1. april sjov med deres App leverandører? :-) |
Ja, det lyder vildt!
Jeg stod netop i går med en af deres mac books i hånden og trykkede lidt på den, jeg som ellers IKKE er til Mac, og den lignede bestemt ikke noget fra FAX tiden.
Må dog indrømme at det er en meget lækker maskine, som er tynd som papir og let som en fjer. Faktisk stod jeg og overvejede om det kunne blive min første MAC indtil jeg så prisskiltet over 12K, det var lige før butikken fik brug for deres nye hjertestarter.