Hejsa Jeg sider lidt og tænker på at lave en side der tilbyder handlende at implementere dankort betaling på deres side, lidt i stil med den måde youtube og billetto gør det på. Altså mit firma laver en betalingsaftale med PBS og sætter et betalingsvinduet op på f.eks. ebetaling.dk Dernæst laver jeg så et koncept der hedder amino.dk som det koster penge at bruge, amino for en konto på ebetaling og får sat det op således at når en kunde henvises til http://www.ebetaling.dk/amino så vil kunden blive præsenteret for et betalingsvindue der vises med Amino's logo og Amino's design, mén selve hjemmesiden hedder ebetaling.dk og det er altså ebetaling.dk som er godkendt hos pbs, pengene går også ind på vores konto ... hvorfra det er vores ansvar at sende dem videre til amino. Jeg ser flere mulig stopklodser:
1. PBS er stædige og nægter os at være kreative, på trods af at just-eat og billetto i princippet gør det samme. 2. Rent juridisk skal man måske have nogle tilladelser for at håndtere penge på den måde? Hvordan gør billetto? 3. Hvem hæfter ifht. kunden, kan vi kræve at kunden tager diskutionen dirkete med slutbrugeren. Umiddelbart var min tanke at bruge det her til mine egne projekter, men da altid relevant og undersøge hvorvidt det var anvendeligt i stører scala.
Et andet spørgsmål, hvordan ser PBS på at uddele indløsningsaftaler til nystartede anpartsselskaber? Hvad nu hvis man kun har et års regnskab og resultatet var semi-dårligt fordi aktiviteten startede lidt senere end selskabet? |
En PBS-Gateway-Gateway
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)