Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Summa Summarum

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Mar 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ny her samt ny iværksætter enkeltmandsfirma.
Hvor kan jeg finde den bedste hjælp til vejledning i summa summarum?

MVH
Cas.

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 00:16
Det er smart at bede en revisor eller regnskabs-kyndig om at hjælpe dig.

Så får du både styr på dit regnskab inden du går igang og du får hjælp til at komme igang med Summa.

Hvis du har styr på grundprincipperne i det dobbelte bogholderis principper, så tager det ikke lang tid at komme igang.

De fleste IT-duelige regnskabsfolk burde kunne finde ud af Summa. Ellers er der vist nogle links på summa''s hjemmeside til steder hvor du kan få hjælp.

Tilmeldt 1. Mar 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:20
Tak for hjælpen.
ang. revisor havde jeg tanken, men har dog overvejet hvordan jeg finder en revisor der er kyndig Summavejleder?

MVH
Cas.

Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 00:33
Summa Summarum er meget simpelt, så det skal enhver revisor kunne finde ud af.

Men du skal selvfølgelig lige orientere vedkommende.

Alternativt har jeg jo tidligere talt varmt for Revilution det er et onlinesystem og det er bygget så de regnskabsfolk jeg stødte på ikke havde nogen problemer.

Du skal også være opmærksom på at Det kan være lidt besværligt at skulle holde styr på hvilken regnskabsfil der er den nyeste når den skal sendes frem og tilbage mellem dit og din revisors Summa program. Summa er jo kun beregnet til at køre på en PC. Revilution kan derimod styres fra en almindelig webbrowser og flere brugere kan være inde på samme tid.

Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 00:36
Jeg skal lige tilføje at Revilution har en god telefonsupport som er befolket med dem som har udviklet systemet samt deres direktør som er revisor.

Summa har lagt den slags ud til deres partnere, som man kan se på Summas hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)