Hej!
Domæne: www.EM-2012.dk
Jeg har et fint lille tilbud til dig! Det drejer sig om det website samt domæne jeg har ejet nogle par måneders tid. Jeg har dog pt. alt for meget at se til, og derfor tænkte jeg at der da må være en anden amino, der må have lysten og tiden til at lave noget på dette fantastiske domæne. Jeg var selv overrasket, da jeg så domænet var ledigt, og tænkte at det måtte jeg lige have hvis jeg fik tid. Det gjorde som, skrevet ikke.
Lige nu, er der gjort en lille smule ved indholdet. Der er sat Joomla CMS op, der er skrevet artikler om alle stadions der skal spilles på under slutrunden. Derudover er der sat et Stillings-system op. Et Joomla plugin, hvor kampe og resultater indtastes og der opdateres tabeller. Ikke helt up to date, med alle resultater.
Google har opdaget siden, der er dog ikke sket det helt store med placeringen, da opdateringerne har været få på det seneste. :)
NB.: Webhotel medfølger IKKE. Pris: Ikke fastsat.
Hvis du er interesseret i at eje hele molevitten (domæne og filer), bedes du smide mig en PB eller en mail på jens.nannerup[a t]gmail.com skriv også hvis du ønsker mere information.
Mvh. Jens Nannerup |
Har du slet ingen ide om et prisniveau - snakker vi over/under 250,- ?