Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Asger Aamund Vs Ole Sohn debatterer hvordan vi skaffer flere arbejdspladser

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1775
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville gerne se Martin Thorborg med i det debat program :)

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 00:15
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

...og når man er i opposition så er det ens pligt at kritisere det etablerede.

Hey Jimi,

Det er en af de ting jeg syntes er mest frastødende ved politik. Det GAME at man "skal" kritisere, er efter min mening helt forkert.

Man bør kun kritisere hvis man er uening og har en bedre "plan". 

Politik er et meget grimt ego game, hvor man for enhver pris ikke vil lade "modstanderen" vinde points. Selv om "modstanderen" har en langt bedre plan og gør det godt.

Politik er et game hvor der hele tiden bliver spundet løgne på løgne, så partiets ego hele tiden tilpasser sig "X-factor befolkningen's" ønsker, eller rettere lader som om de gør. For i morgen siger partierne noget andet.

En stor del af landets magt ligger hos sladder-journalisterne. De kan på få timer skabe uro og ændre hele folketingets holdning inden for alle områder. Stærkere er vores "demokrati" ikke!

:-)

Hilsen

Peter Lauge
Vild med varm te 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 08:22

Igen Peter, der giver jeg dig også ret.

Demokratiet er slet ikke så fantastisk som folk gerne vil gøre det til. Specielt irriterer det mig når folk opfører sig som om at ytringsfrihed ikke kan foregå UDEN et demokratri. Ytringsfrihed er den primære menneskeret, og har intet med styreformer at gøre. At den så kan indlemmes i forskellige styreformer er noget helt andet.

Men ellers god debat med respekt for hinanden. Ole Sohn, trods hans fortid, er faktisk en af de få som kan finde ud af at holde en sober debat. Jeg ønsker ikke hans politik, men han respekterer andre end sin egen lille andedam

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)