Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken mobil udbyder...?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Har nu fået nok at den manglende service og dækning hos Callm og opsagt væres mobil abb. hos dem.

Havde overvejet TDC nu, her ved jeg at både service og dækningen er meget bedre, men bør jeg også overveje andre inden jeg beslutter mig... ?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:02

Har selv været meget utilfreds med Telia og er skiftet til Telmore, fordi min kæreste har været meget tilfreds med dem! Måske værd at overveje?

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 17:04

Ja, Callme = Telia og har ligesom dig heller ikke rigtigt noget godt at sige om hverken Telia eller Callme

Telmore benytter da også TDC net gør de ikke ?

Telmore har de fleste af dem jeg kender også været meget tilfredse med.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:05

Har personligt CBB (Telenor) uden problemer. Hvis du overvejer TDC, så kan du jo istedet vælge et af deres lavpris-selskaber (M1, Telmore, Unotel m.fl.).

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:17

Til en anden gang, så er den nemmeste måde at opsige sit abonnement, ikke selv at gøre det, men istedet flytte nummeret, når man opretter sig hos et nyt selskab. Alt du skal bruge, er nummeret på simkortet.

Har i øvrigt også været tilfreds kunde hos Telmore, men jeg shopper løbende rundt, når der er bonus at hente. Tilbudet om 300,- kr. taletid for 99,- kr. hos Telmore udløber forresten i dag. Fra i morgen er jeg næsten sikker på at det igen er 199,- kr. taletid og 199,- kr. i oprettelse.

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 17:36

Jeg skiftede fra Telia til Oister sidste år og har kun fortrudt at jeg ikke gjorde det før. Jeg bruger primært min telefon til data og sms. Den bliver ikke brugt ret meget til samtale.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:04

Oister er også lige hoppet med på pakke vognen med taletid og med hensyn til 5 og 10 timers pakker, så er det Oister der giver klart mest data-forbrug med i pakken. Det er 3 Mobils lavprisselskab og de benytter samme netværk.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:39

Bruger slet ikke data, SMS og MMS, så skal bare en god pakke med en x antal timers taletid til andre mobiler, og gerne fri tale mellem telefonerne/samme selskab og til fastnet, som jeg har i forvejen.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:07

Koludabyg:

Bruger slet ikke data, SMS og MMS, så skal bare en god pakke med en x antal timers taletid til andre mobiler, og gerne fri tale mellem telefonerne/samme selskab og til fastnet, som jeg har i forvejen.

Mener at alle selskaber smider fri tale til andre kunder hos samme selskab med i pakken.

Hvor mange timer bruger du pr. måned? Hos M1 får du 6 timer til samme pris som 5 timer hos Bibob, Telmore, CBB, Onfone osv. - og 11 timer til samme pris som 10 timer hos de nævnte selskaber. Til gengæld er pakkerne en tyver billigere om måneden hos Oister.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:10

Ringer du rigtig meget, så har CBB og Telmore ubegrænset fri tale til henholdsvis 388,- og 399,- kr. om måneden.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)