Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Annettesfavoritter.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Vi fik ikke registreret fejlstavningen mobilcheck.dk hurtigt nok.

Vi kørte en typosquatting sag og fik medhold, men for at kunne få domænet overdraget, så skal typosquatteren have registreret minimum 2 typosquatting domæner.

Næste step er domæneklagenævnet og sådan en sag løber hurtigt op i 10.000,- kr., hvilket tilfældigvis er samme pris vi er blevet tilbudt at købe domænet for.

Vi har tilbudt 6.000,- kr. men ejeren har takket nej og vil kun sælge for 10.000,- kr.

Okay, så det handler om at nogle andre har set en forretning i at købe det for så at sælge til Jer? Langt ude.

www.Annetteskager.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:26

annette rasmussen:
Det ser rigtig godt ud det du har lavet, og jeg sidder faktisk selv og prøver om jeg kan lave sådan en ramme rundt om kurven. Men det tror jeg ikke man kan på de skabeloner jeg har til rådighed.

Selv om du bruger skabeloner, går jeg ud fra, at det er muligt at lægge et baggrundsbillede ind i en ramme. Dette baggrundsbillede kan jo godt have de rammer, du ønsker.

Mht. de cupcakes i banneret, så er de flot lavet, yes, MEN de falder sammen med baggrundsfarven i banneret. Altså kommer de ikke til at træde frem, og altså mangler der en distance mellem cupcakes og baggrunden. Kunne du få taget nogle anstændige fotos af 3 cupcakes og så bede en grafiker lægge dem ind oven i banneret?

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Skrevet kl. 22:35

Poul Madsen:

Selv om du bruger skabeloner, går jeg ud fra, at det er muligt at lægge et baggrundsbillede ind i en ramme. Dette baggrundsbillede kan jo godt have de rammer, du ønsker.

Mht. de cupcakes i banneret, så er de flot lavet, yes, MEN de falder sammen med baggrundsfarven i banneret. Altså kommer de ikke til at træde frem, og altså mangler der en distance mellem cupcakes og baggrunden. Kunne du få taget nogle anstændige fotos af 3 cupcakes og så bede en grafiker lægge dem ind oven i banneret?

Jeg kan sagtens se hvad du mener med at det virker "fladt", og jo det kunne da sikkert sagtens lade sig gøre at få taget et billede og få lagt ind. Det ville jo også gøre det mere "mit" da jeg jo så selv har bagt kagerne og pyntet dem. Det er da noget jeg vil notere ned på min "ønskeseddel" ;). Tror du har ret i det med baggrunds billede, det må jeg lure videre på:). Tak:)

www.Annetteskager.com

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:35

annette rasmussen:

Nicolaj Thomasen:

Vi fik ikke registreret fejlstavningen mobilcheck.dk hurtigt nok.

Vi kørte en typosquatting sag og fik medhold, men for at kunne få domænet overdraget, så skal typosquatteren have registreret minimum 2 typosquatting domæner.

Næste step er domæneklagenævnet og sådan en sag løber hurtigt op i 10.000,- kr., hvilket tilfældigvis er samme pris vi er blevet tilbudt at købe domænet for.

Vi har tilbudt 6.000,- kr. men ejeren har takket nej og vil kun sælge for 10.000,- kr.

Okay, så det handler om at nogle andre har set en forretning i at købe det for så at sælge til Jer? Langt ude.

Ja det er langt ude og advokater arbejder desværre ikke gratis. Vi har lige brugt 3.500,- kr. på at få en advokat til at hjælpe os med at få en webshop til at fjerne omkring 30 tekster, som de havde kopieret fra vores side. Hvis vi kører sagen videre for at få erstatning, så er vi sikre på at vinde, men vil højst sandsynligt have brugt flere penge på advokat end vi modtager i erstatning.

Det er uhyggeligt at det skal være sådan og det værste er næsten at en retsag skal foregå i den retskreds, hvor forbrydelsen er sket, hvilket betyder at vi skulle rejse til København, hvis vi valgte selv at køre sagen. Tyven har åbenbart bedre rettigheder end offeret Tongue Tied

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 00:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nicolaj Thomasen:
Tyven har åbenbart bedre rettigheder end offeret Tongue Tied

Sådan er loven desværre skruet sammen i DK Ick!

/allan

Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:07

Rigtig fin banner.. Den fungerer.

Først og fremmest, comic sans?

Ej det er ikke i orden, comic sans og alt andet lige skal ikke anvendes til en seriøs forretningsside, fordi comic sans er en skrifttype som er lavet for at lave talebobler i tegnserier.

Du skal altid lave storytelling, men det betyder ikke at det er en god ide at benytte comic sans. Det er en skrift for glade amatører.

Sans Serif skrifttyper er dog en rigtig god ide men tag hellere at benytte css koden "font:sans-serif;" eller find en anden skrifttype.. Jeg har set en andelsboligforening benytte samme skrifttype og kom til at tænke på bagefter at jeg egentlig havde været sådan rimelig ligeglad med de vedtægter der stod der, selvom jeg skulle vide de vedtægter.

i det store hele er siden faktisk grundlæggende okay, men hvor er alt den grafik som skal gøre siden interessant? Det bedste man kan gøre er at lave nogle interaktiv knapper som flyder sammen med designet!

Så hvorfor laver du ikke nogle javascript knapper der ligger i navigations ude til højre som enten minder om glasur klatter eller som henleder tanken på dine produkter på anden vis?

Der udover så kunne det være en god ide at lave sammen grafisk sammenhæng imellem din sidebar, dit indhold og dine farvevalg. Her kan det være at du lave en slags dekorativ ramme om hele det interaktive ved din side.

Din tekst? Forkort den, fordi studier viser at folk alligevel ikke læser meget mere end 8 linier max, medmindre at de kan kommenterer eller på anden måde interagerer med indholdet. Benytter evt. nyhedstrekanten til dette.

I stedet for alt teksten, prøv at danne en historie med billeder eller billedecollage, gerne med lidt fod på en bestemt kunsterisk genre.. Som f.eks. popart lignende stil som er grafisk interessant at se på og gør delene interaktive så folk får en oplevelse af der er sammenhæng i siden. Du kan også bare lave nogle sprøde bordopstillinger af dine produkter til en børnefødselsdag eller et besøg af vennerne aften. Overvej hvem er din primære målgruppe?

Altid og jeg mener ALTID HUSKE AT GØRE DIT LOGO INTERAKTIVT SÅ NÅR FOLK TRYKKER PÅ DET KOMMER DE TIL FORSIDEN. Dette øger brugervenligheden i websiden og fjerne irritationsmommenter fra besøgende.

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Skrevet kl. 14:16

sigaardsfoto:

Rigtig fin banner.. Den fungerer.

Først og fremmest, comic sans?

Ej det er ikke i orden, comic sans og alt andet lige skal ikke anvendes til en seriøs forretningsside, fordi comic sans er en skrifttype som er lavet for at lave talebobler i tegnserier.

Du skal altid lave storytelling, men det betyder ikke at det er en god ide at benytte comic sans. Det er en skrift for glade amatører.

Sans Serif skrifttyper er dog en rigtig god ide men tag hellere at benytte css koden "font:sans-serif;" eller find en anden skrifttype.. Jeg har set en andelsboligforening benytte samme skrifttype og kom til at tænke på bagefter at jeg egentlig havde været sådan rimelig ligeglad med de vedtægter der stod der, selvom jeg skulle vide de vedtægter.

i det store hele er siden faktisk grundlæggende okay, men hvor er alt den grafik som skal gøre siden interessant? Det bedste man kan gøre er at lave nogle interaktiv knapper som flyder sammen med designet!

Så hvorfor laver du ikke nogle javascript knapper der ligger i navigations ude til højre som enten minder om glasur klatter eller som henleder tanken på dine produkter på anden vis?

Der udover så kunne det være en god ide at lave sammen grafisk sammenhæng imellem din sidebar, dit indhold og dine farvevalg. Her kan det være at du lave en slags dekorativ ramme om hele det interaktive ved din side.

Din tekst? Forkort den, fordi studier viser at folk alligevel ikke læser meget mere end 8 linier max, medmindre at de kan kommenterer eller på anden måde interagerer med indholdet. Benytter evt. nyhedstrekanten til dette.

I stedet for alt teksten, prøv at danne en historie med billeder eller billedecollage, gerne med lidt fod på en bestemt kunsterisk genre.. Som f.eks. popart lignende stil som er grafisk interessant at se på og gør delene interaktive så folk får en oplevelse af der er sammenhæng i siden. Du kan også bare lave nogle sprøde bordopstillinger af dine produkter til en børnefødselsdag eller et besøg af vennerne aften. Overvej hvem er din primære målgruppe?

Altid og jeg mener ALTID HUSKE AT GØRE DIT LOGO INTERAKTIVT SÅ NÅR FOLK TRYKKER PÅ DET KOMMER DE TIL FORSIDEN. Dette øger brugervenligheden i websiden og fjerne irritationsmommenter fra besøgende.

Hejsa og tak fordi du kommer med noget feedback. Jeg kan faktisk rigtig godt li mange af dine ideer, men de er ikke alle mulige, da jeg simpel hen ved for lidt om hvordan man gør tingene. Det med skriften har jeg dog valgt at ændre. Jeg kan godt li comic sans og syns den afspejler mig som person, men jeg vil samtidig også gerne ha at min shop afspejler noget seriøst. Kunderne skulle gerne ha tillid til mig og min forretning.

Jeg har kigget på det med at gøre mit logo til et link, og jeg kan simpel hen ikke finde ud af det. Så der må jeg ha fat i dandomain. Der er nok mange ting jeg kan gøre bedre, men det må komme med tiden. Nu vil jeg gerne se hvor det hele bærer hen først:).

Tak til Jer allesammen for hjælpen:)

Annette

www.Annetteskager.com

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)