Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har man så opbygget et brand?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Når konkurrenterne begynder at bruge ens varemærke=firmanavn som søgeord skal man så ikke tage det som et skulderklap?

Jeg opdagede i dag at et forholdsvis nyt firma på RFID scenen har brugt mit firmanavn (IDzone) som søgeord i Adwords.

Jeg bruger også selv firmanavne fra mine leverandører, og formålet med det er at tydeliggøre at IDzone kan levere produkter fra det pågældende firma.

Men at der er nogen der ligefrem vil bruge IDzone som søgeord og betale for det de må da være et tegn på at noget markedsføring har virket.

Ulempen kan selvfølgelig forveksling men det er der vel ikke den store risiko for når  firmanavnene overhovedet ikke ligner hinanden.

Som I kan læse så ser jeg overvejende positive ting i det men ved osse at mange ville lægge en helt anden holdning for dagen, jeg vil derfor gerne have nogle meninger fra jer så jeg ved om jeg skal være  eller

Hilsen IDzone ApS - Improve RFID Rita Westergaard www.rfid-idzone.dk
Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 15:40
Jeg anbefaler at være . Du kan formentligt ikke gøre fra eller til så ingen grund til at være . Jeg har også adwords på konkurrenters brands.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 15:51
Jeg ville få min advokat til at skrive et pænt brev til dem, hvor han/hun bedte dem om at fjerne det. Alt efter deres reaktion må man tage den derfra.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)