Hej Amino'er
Jeg skriver til jer da min kammerat og jeg, er igang med et projekt, et projekt der startede som en fødselsdag, men senere blev krydret med lidt krydderier og nu er endt op i at vi den 9 juli 2011 står og skal have en sommerfest af stablen. ideen bag, er at den skal vokse og vokse. Og bliver meget større og offentlig for hele folket. Men inden vi gør det til et offentligt arrangement, har vi valgt at lave et pilot projekt på det, så vi invitere nogle mennesker igennem et band ved navn Across the line 's fanside, og på den måde får fansne med til dette arrengement, så vil der være mulighed for at høre musik efter koncerten, musikken står to unge dj's fra Amager bag, ligesom at bandet også er fra Amager og hjælperne bag det arrangementet også er fra Amager. Min baggrund for dette arrengement er at jeg igennem de seneste 6 år har arbejdet på Ullerup marked, Kanin marked, Dragør marked, og Vestamagers forårsfest. Problemet er bare den, at.
- vi står med en del engangs udgifter såsom Telt, Toilet faciliteter, kabler osv. eller her inde på Amino.
//Simon Andersen. |
Hej Simon
Måske der er noget reklamepladser i teltet eller andre steder til festen, som i kunne sælge..
Jeg tænker at det er "nemmere" end at finde en sponsor
Bare en tanke ;o)
- Kasper