Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sommerfesten i Smørum

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg skriver til jer da min kammerat og jeg, er igang med et projekt, et projekt der startede som en fødselsdag, men senere blev krydret med lidt krydderier og nu er endt op i at vi den 9 juli 2011 står og skal have en sommerfest af stablen.

ideen bag, er at den skal vokse og vokse. Og bliver meget større og offentlig for hele folket. Men inden vi gør det til et offentligt arrangement, har vi valgt at lave et pilot projekt på det, så vi invitere nogle mennesker igennem et band ved navn Across the line  's fanside, og på den måde får fansne med til dette arrengement, så vil der være mulighed for at høre musik efter koncerten, musikken står to unge dj's fra Amager bag, ligesom at bandet også er fra Amager og hjælperne bag det arrangementet også er fra Amager.

Min baggrund for dette arrengement er at jeg igennem de seneste 6 år har arbejdet på Ullerup marked, Kanin marked, Dragør marked, og Vestamagers forårsfest.
Jeg har derfor en del kendskab til hvordan sådan et arrengement bør være.

Problemet er bare den, at.

- vi står med en del engangs udgifter såsom Telt, Toilet faciliteter, kabler osv.
Derfor søger jeg din hjælp! Jeg er på udkig efter nogle der er villige til at sponsorere nogle penge eller andet der kunne hjælpe dette projekt, så det kan gå af stablen uden problemer.

Hvis du mener at du på en eller anden måde kan være behjælpelig med noget brugbart til dette så er du mere end velkommen til at kontakte mig på Simon2791@hotmail.com

eller her inde på Amino.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

//Simon Andersen.

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 14:16

Hej Simon

Måske der er noget reklamepladser i teltet eller andre steder til festen, som i kunne sælge..

Jeg tænker at det er "nemmere" end at finde en sponsor

Bare en tanke ;o)

- Kasper

Tilmeldt 9. Dec 10
Skrevet kl. 14:33

Hej, ja det fik jeg ikke skrevet på, det er muligt at et banner kan hænges ved indgangen, eller ved scenen.

Tak for tippet :D.

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 14:43

Hej

Kunne du ikke prøve at snakke med Carlsberg eller Royal unibrew - det plejer da gerne at ville smide lidt i kassen - hvis det er deres varer du sælger ;o)

- Kasper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:48

Simonb:

Hej, ja det fik jeg ikke skrevet på, det er muligt at et banner kan hænges ved indgangen, eller ved scenen.

Ja, det kan jeg jo kun bakke opsom en god idé!Big Smile

Tilmeldt 9. Dec 10
Skrevet kl. 15:25

Royal Unibrew vil ikke give noget, har også søgt til et lokalt marked. der var ingen gevinst heller. men endnu engang tak for tippet :D.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)