Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en webshop? - nu kun 1.999kr

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Schademan:

Hej Christoffer

Pøj pøj med forretningen - Håber du får et par gode ordre ind Wink

 - Kasper

 Tak skal du have:)

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilbudet kører stadig, hvis der er nogen som står og mangler:)

Hvis ikke i har lyst at sende en mail, kan i selvfølgelig også bare smide en PM:)

- Christoffer

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen som har lyst til at gøre brug af mit tilbud?:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Har en lille rettelse på dit website

"Få en billig webshop løsning til enhver smag!" - "Read more" linker ingen steder hen, og det er lidt misvisende, at lave en pil ned i midten af siden, under "Få en billig webshop løsning til enhver smag!"

Og hvis du har nogle referencer, vis dem istedet for screenshots af templates fra presathemes.com - Blot et råd.

Et andet råd - Opret en blog, hvor du smider tips/tricks/tutorial videoer ind fra prestashop. Dette vil fra kundens side give mere troværdighed.

Men ellers en super god idé med billig webshop. Er sikker på der er Iværksættere herinde fra der vil synes det som et godt tilbud.

Udover det, kan jeg se din SEO ikke er optimeret. Du har ingen keywords, ingen titles på heading tags mv. Få det fikset, og du vil ha' en bedre change for at kravle op på listen i Google.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nils Pedersen:

Har en lille rettelse på dit website

"Få en billig webshop løsning til enhver smag!" - "Read more" linker ingen steder hen, og det er lidt misvisende, at lave en pil ned i midten af siden, under "Få en billig webshop løsning til enhver smag!"

Og hvis du har nogle referencer, vis dem istedet for screenshots af templates fra presathemes.com - Blot et råd.

Et andet råd - Opret en blog, hvor du smider tips/tricks/tutorial videoer ind fra prestashop. Dette vil fra kundens side give mere troværdighed.

Men ellers en super god idé med billig webshop. Er sikker på der er Iværksættere herinde fra der vil synes det som et godt tilbud.

Udover det, kan jeg se din SEO ikke er optimeret. Du har ingen keywords, ingen titles på heading tags mv. Få det fikset, og du vil ha' en bedre change for at kravle op på listen i Google.

Tak for din gode råd, det vil jeg tage til mig:)

Og faktisk har jeg ingen referencer endnu da der er ingen som har gjort brug af tilbudet endnu, men det vil jeg ændre hurtigt efter jeg har fået min første reference

Og ja, har fuldstændig glemt at SEO optimere den, godt du lige sagde det:) (Skype-Giggle en smutter)

 

- Christoffer

 

Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Når jeg klikker "kom i gang" kommer der et værre rod at danske og engelske tekster der hvor man skal udfylde felter. Det skal du nok have ryddet lidt op i.

 

jeg kan lige nu ikke se siden roligt. Den hopper og springer! Måske er det min computer?

 

Mvh

Caroline

Konsonans  - så taler vi samme sprog! Sprogkurser og oversættelser. www.konsonans.dk

 

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Caroline Kjelsmark:

Hej

 

Når jeg klikker "kom i gang" kommer der et værre rod at danske og engelske tekster der hvor man skal udfylde felter. Det skal du nok have ryddet lidt op i.

 

jeg kan lige nu ikke se siden roligt. Den hopper og springer! Måske er det min computer?

 

Mvh

Caroline

Det er ikke din computer:) og jeg har rettet det, så det ikke hoppe og springer:)

Jeg har smidt en lidt anden kontakt form på, som kun er på dansk, og ser en del flottere ud.

Men tak for din kommentar

 

- Christoffer

 

Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser pænere ud.

Du har stadigt "contact" på engelsk på forsiden. "read more" og "læs mere om pakken" virker ikke

Jeg synes din side mangler meget mere information. Hvad gør DU, hvad får man, hvordan mv.? De mangler også en firmaadresse, cvr og e-mail og noget om dine egne kompetencer. Den slags er afgørende, i hvert fald for mig, når jeg vælger at handle med nogen på nettet.

Det virker simpelthen som om det hele er gået lige lidt for hurtigt.

God vind

Caroline

 

Konsonans  - så taler vi samme sprog! Sprogkurser og oversættelser. www.konsonans.dk

 

Tilmeldt 10. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder nemlig og skal bruge en webshop men man kan jo ikke læse noget om pakken, eller hvad der følger med i dit tilbud, syndes der er lidt mangler men eller ser det godt ud.

Vh Cem

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu mener jeg at jeg har fået rettet det meste, det vil sige, skrive lidt om mig selv, give kontakt info, og så skrive lidt mere klart om hvad det egenligt er jeg tilbyder.
Og fjernet knappen "Read more"
Dog har jeg ikke kunne rette det med "Contact" i siden, men det synes jeg ikke gør det store

Og til dig salgskonsulenten:) Du er meget velkommen til kontakte mig, hvis du har lyst til at gøre brug af tilbudet.

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)