Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Projekt viral "Fuck Holger" - Er du iværksætter? Så hjælp os!

Side 10 ud af 14 (134 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6572
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 10:03
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:07

36.960 Views nu

Martin - tak!! 

Det er fedt - om du bander lidt eller om Holger ikke har noget med sagen at gøre -kom nu folkens. Det er jo genialt at bruge et budskab som DK lige har spildt 4-5dage på, det er bredt ud, hvorfor ikke bruge dønningerne af det til at skabe fokus på noget relevant. 

Rart med en ubarberet ærlig mening for en gangs skyld!! 

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Niels Henriksen:

Jo..... en iværksætterportal er nok en portal for iværksættere

Det er jo ikke altid at sådan noget giver sig selv, for det hedder jo f.eks møntvaskeri - og det er jo ikke et sted man vasker mønter, men vasker tøj - så, synes det er cool nok at det lige bliver slået ordenligt fast. Big Smile

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

john sommer:

Jeg har lige nu set dit video klip og det fremmer IKKE din sag snare tvært imod du lyder ikke godt og du ser bestemt ikke godt ud på den video.

Han ser da sund og rask ud og det klæder ham at han har tabt sig, det der irriterer mig mest er hans kulør!

Det undrer mig at folk har drejet fokus så meget over på Holger, da budskabet i bund og grund intet har med ham at gøre.

Til tider fremkommer mennesker af en vis karakter (herunder også undertegnede, uden at kunne sammenlignes medMT´s succes) med "outbursts" som ikke falder i god jord. Men det kan godt betale sig at tænke lidt over hvad det er der bliver sagt og ikke måden det siges på.

Danmark ER faldet i søvn og det er meget meget få i den politiske arena der tør stå frem og fortælle sandheden, og hvorfor?

Jo fordi mennesker ikke vil høre det dårligeog så indrette sig på at gøre det bedre, de vil hellere høre at det skal nok gå altsammen og imedens læner man sig så politisk op ad dem der siger de vil gøre noget godt for de ældre, skolerne osv osv osv

Danmark ER ved at gå bankerot og da jeg i kraftige vendinger kritiserede fortalere for aktienkursen på Danske Bank i 2008 grundet deres meget risikofyldte engagementer i Irland, så blev jeg næsten udråbt som idiot. Fakta er at uden regeringen, bankpakkerne og APM, så var Danske Bank fortid og lagt ind under Nordea eller Sampo. Siden indførslen af afdragsfrie lån, der er det gået helt amok og NU skal prisen betales. Men der er stadig ingen der tør fjerne det lort fra markedet, da det vil gøre endnu flere teknisk insolvente end der allerede er. SÅ det er Danmark i en nøddeskal.

Skattestoppet er IKKE reelt, og det vil der blive kørt meget på i valgrunderne. Kriminaliteten er dalet blandt indvandrere, så det vil fylde mindre i debatten selvom DF vil forsøge at skræmme. De reelle indvandringstal vil vise at det emne er uddebatteret.

Så dansk økonomi vil igen være i fokus og der vil blive ovet en masse som alligevel ikke bliver gennemført, da man for alvor sidder i suppedasen. Der er stort set umuligt at skære mere ned på de offentlige udgifter.

Broderlandet Sverige banker derudaf med vækstrater der ligner Kina i gode tider, og det nyder DK godt af, men hvor længe? For hvert år der sker lønstigninger i samfundet des mere forringes vore konkurrencevilkår. Og hvorfor skal lønningerne stige, fordi prisen på at have sin egen bolig er så latterlig at man arbejder for at have et sted at bo, og ikke for at kunne leve sit liv, din bolig er blevet din arbejdspligt i DK.

Svenskerne var meget smarte under krisen, de gjorde intet for at styrke valutaen grundet de så de store muligheder i eksporten og folk valfartede til Sverige for at købe alskens produkter, og selv Kina fik noget rabat på bilproducenter. Samtidig under krisen forsøgte jeg at afsætte nogle produkter til Sverige, beskeden var: Ned i pris, vi kan ikke konkurrere med de høje priser.. hehe.. skide smart og direkte forkert, men det virkede overfor dem der var dumme nok til at pisse i bukserne og hoppe på den og starte levering godt 20-25% billigere end andre steder, så de tjente MANGE penge i Sverige den tid, mens vi i Danmark sovsede rundt i at redde Danske Bank m.fl.

Når det virale tages i brug af Martin, så er det jo måden at tingene gøres på i dag. Forskellen er bare at indholdet i budskabet er ekstremt relevant og påtrængende. Jeg vil slet ikke tage stilling til udtalelserne omkring Røde Holger, for det er for mig irrelevant. Det eneste nedværdigende i klippet er ordet "kælling" - men det lever man så med.

Det kan se ud til at Danmark, ved at holde veluddannede ude, og besværliggøre et indenlandsk erhvervsklima, er på vej til at eksportere de "kloge" hoveder der kan lave internationale successer og så fastholde resten af arbejdsbierne i et overførselsindkomst scenarie, som kun bidrager til landets deroute.

Anfægter man Martins tone, så er der jo ikke andet at gøre end at lukke. Anfægter man Martins tone fordi man mener han har opnået en status som vigtig i fremtidens iværksætteri og derfor så skal være forbillede for pæn snak, så bør man nok også lukke.

I min optik er han forretningsverdenens lidt "enfant terrible" og heldigvis, og jeg mener han har PLIGT til at råbe op hvis han mener noget med iværksætteri, og han råber jo op fordi han gerne vil Danmark det godt, ellers kunne han jo bare holde sin kæft. Den dag han ender som en afrettet Frank Rasmussen eller lignende, så er han ligegyldig og har kun sit CV med virksomheder at støtte sig til.

Må salget være med jer i dag Smile

Køb ren argan olie her

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 10:48
Fra Nærum
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 11:20

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Niels Henriksen:

Jo..... en iværksætterportal er nok en portal for iværksættere

Det er jo ikke altid at sådan noget giver sig selv, for det hedder jo f.eks møntvaskeri - og det er jo ikke et sted man vasker mønter, men vasker tøj - så, synes det er cool nok at det lige bliver slået ordenligt fast. Big Smile

Det ville ellers være sejt! Et sted hvor man vasker mønter...Skype-Giggle Det er måske værd at overveje, omend det er noget af en niche..

Det er egentlig meget enkelt.

Livet handler om udvikling. Det består af valg og konsekvenser.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 11:40

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1529094.ece

Ekstrabladet ville også være med :D

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:23

Boysen:

Jeg har været her siden starten, og jeg må bare sige, Martin Thorborg mother fucking ROCKS!!!

Hørt! ... og nu vi er ved det, mistede Amino historik tilbage i 2008? Jeg slog nemlig lige op hvor længe jeg havde været her og mit første indlæg ifl. min profil er fra 2008 selvom jeg er helt sikker på jeg har været aktiv siden 2006 :-S

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:28

Lagersalg123 - JEN:

Han ser da sund og rask ud og det klæder ham at han har tabt sig, det der irriterer mig mest er hans kulør!

Det undrer mig at folk har drejet fokus så meget over på Holger, da budskabet i bund og grund intet har med ham at gøre.

Se nu kommer vi ind på noget af det rigtige.

Det kan undre mig at de fleste af jer udfra denne video vil diskutere Holger og firmastiftelses skat.

Videoen har jo ingenting at gøre med disse emner.

Det som kære Martin prøver at råbe jer op omkring - på sin helt egen og knap så spindoktor kontrollerede måde - er at vi snart lever i et samfund hvor mere end halvdelen af befolkningen enten arbejder for det offentlige eller er på overførselsindkomster. Det betyder derfor at os der tjener penge og derfor skal forsøge den anden halvdel er en minoritet.

Det er derfor vi snart får en rød regering fordi de lefler for den del af samfundet der får penge af staten. Og det er da klart at man vil stemme på dem hvis den røde blok erklærer krig mod "de onde millionære" som efterhånden er alle der bidrager til dette samfund.

Det kan derfor undre at en borgelig regering har vækstet den offentlige sektor og man i dag bruger flere penge på denne og det grimme ord som ingen vil definere "velfærd".

Medierne synes åbenbart at dette er ok, fordi de bruger tid på at bringe nyheder om Holger og X-Factor.

Men det er jo klart. Fordi den store gruppe af mennesker der får penge af staten er jo pisseligeglade med hvor pengene kommer fra! Så længe at pengene bliver ved med at komme og man kan strejke sig til 10% mere næste år.

Næhh... denne gruppe vil bare underholdes og gider ikke tænke på økonomi og politik istedet for at læse dybdegående analyser.

Nåh hvad er min pointe her...!?!

Den er nok at jeg er en smule skuffet over Aminos medlemmer (i hvert fald nogen af jer). I om nogen burde kunne se hvor vores samfund er på vej hen - og hvis jeg kunne lokke lillemor med til Thailand (hvor vi allerede har hus) hele året, så var jeg sgu flyttet for lang tid siden og lille Danmark havde mistet en af de "onde millionærer".

Side 10 ud af 14 (134 indlæg)