Kære amino´er, Der er i dag mange måder at markedsføre sig på og det er aldrig til at vide hvad der er bedst. En ting ved vi dog alle, det er ikke billigt! Jeg har nu et tilbud til Jer amino´er, da jeg sælger noget høj kvalitetskaffe med 50% mindre syre. Kaffen fåes i 5 forskellige varianter i 250 gr. poser. Kaffen koster normalt 50 kr. for en pose, den fåes diverse steder på sjælland og i jylland. Kaffen har kun været her i DK et år og er derfor rimelig ny. Jeg har nu særlig tilbud til jer, hvis I ønsker at markedsføre Jer med denne kaffe, så har jeg er restlager, som jeg nu gerne ville af med. Min overbevisning er at markedsføring med kaffe og især kvalitetskaffe, det er effektivt, da man jo så viser, at her har man altså et kvalitetsprodukt. Her er vejledende priser: Ved køb af 500 poser, stkpris på 20 kr. Ved køb af 1000 poser, stkpris på 15 kr. Jeg håber det har vækket Jeres interesse og lyder det som noget for Jer, så kontakt mig telefonisk på 31 25 11 67 eller pr. mail akdc@akdc.dk Jeg ser frem til at høre frem Jer. Med Venlig Hilsen Mikkel Skovlund - Kaffesiden.DK Ps. Der er begrænset antal poser tilbage. |
I har mulighed for at læse om kaffen på følgende webside, hvor I også kan se normalprisen på kaffen.
Med Venlig Hilsen
Mikkel Skovlund