Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé: offline affiliate

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Jul 10
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoffiliates!

Forestil dig at du er en super-sej internet marketing mand, og falder over det fedeste produkt - der ikke engang er taget i google!

Det eneste problem: Produktet er den lokale tatovør...han er dygtig, charmerende og det hele, men gider ikke "det der internet-nørderi".

Hvis du som affiliate online-aktiv person kan skabe trafik på hans hjemmeside, lægge en 2 min. film med ham op, lave blog-posts, tilføje testimonials osv. osv., ville det så ikke være ret smart og lukrativt af ham at give dig en kommision for hvert online salg der leder folk ned i butikken?

Tilmeldt 29. Mar 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jooo smart!

Hvad forhindre dig i det?

 

Køb kunst til lavpris!

BILLIGE MALERIER ONLINE!

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er et online salg når det komme til en tatovering og hvordan vil du tracket det? Jeg har ikke selv en, men jeg tvivler på at jeg ville bestille, og da slet ikke betale online for en tatovering, før jeg har talt med tatovøren og snakket om det jeg nu skal have lavet.

Tilmeldt 3. Jul 10
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Et online salg eksisterer ikke - kun i ufuldstændige former såsom spørgsmål. Man skulle tracke effektiviteten ved at spørge folk hvor de først hørte om biksen, og om hjemmesiden hjalp. hvordan finder folk deres tatovør nuomdage?
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

På samme måde som booking af hotel eller fly. Spar 5% på den nye tatovering ved at bestille tid på nettet Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel en god nok ide men meget brugt rundt omkring. Eks med rebat koder i blade som så kan bruges på en hjemmeside for at måle hvad den giver. Dette er så bare den anden vej

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 3. Jul 10
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Nicolaj Thomasen:
På samme måde som booking af hotel eller fly. Spar 5% på den nye tatovering ved at bestille tid på nettet Smile


Nåja:)
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)